Gå til innhold

Gutt + jente = venn?


Anbefalte innlegg

Vi var sammen da det skjedde. Jeg hadde spurt om han ville komme over for å besøke meg som en tidlig juleferie (men han sa han ikke hadde penger til flybillett). Det er lenge siden det ble slutt, så det spiller egentlig ikke noe stor rolle. Jeg bare ser ting klarere nå enn jeg gjorde der og da. Grunn til hva?

 

Hvem som gjorde det slutt finner jeg egentlig urelevant i denne saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis hun hoppet i hendene hans, så fikk han det nok i ansiktet.

 

edit

darkness|: Jeg bare tenkte at det sikkert var en grunn. Beklager, skal ikke spørre om mer  :blush:

6529656[/snapback]

 

Er vel en grunn til det meste her i verden :p Vi passet overhode ikke sammen. Vi hadde helt forskjellige meninger og instillinger rundt ting. Så det var med veldig god grunn at det ble slutt.

 

Jeg hadde nok ikke blitt så veldig sjalu dersom en jente hoppet opp på ryggen til min nåværende kjæreste, men det var litt vondt å sitte på en annen kant av landet uten at kjæresten din gidder å ringe deg. I etterkant så får du vite at han brukte tilsvarende mengde med penger som en flybillett koster på pils og betaling av legevaktregning fordi han drev på og flørtet (personlig syn på det der og da) med en annen jente.

 

Men nok om det :p Ikke noe tvil om kjønnet mitt i hvert fall. Jenter er noe hærk :tease:

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Så kom det ei som gikk i klassen min å hoppa i henda mine (

6529644[/snapback]

Ut i fra dette tenkte jeg at det var vanskelig at hun skulle fått gnidd kjønnsorganet sitt på ryggen din.

 

Med mindre hun hadde et veldig langt og fleksibelt kjønnsorgan som strakk seg rundt deg som et teppe.

Lenke til kommentar

Haha, fy faan jeg er så ubertreig jeg fatter det ikke.

 

Nei, som sagt. Hu håppa sånn at hu lå i henda mine, da ble det litt ubalanse siden jeg hadde nokk med meg selv. Så da bars det frammover å mot bakken. Jeg gidda ikke å stoppe det fordi jeg var litt for full, så jeg fant ut at jeg bare kunne tryne istedet. Men det var hu som fikk smellen ikke jeg da.

Lenke til kommentar
Du er ganske søt tross alt Linn.

6529518[/snapback]

 

 

Tross alt ;) Så bra!

 

Darkness: Nei såklart skal man kun kose med sin kjæreste når man er i forhold. Jeg hadde aldri godkjent det om jeg hadde en type som drev å pjuska og kosa og klemmte på vennindene sine.

 

Men du forstår at tanken på å være singel til jeg finner ny type, og ikke kose med NOEN andre enn hunden min intill da er ganske deprimerende :cry:

Lenke til kommentar
Ingen som sier at du ikke har lov til å kose med andre, så det er jo bare å kose i vei. Iallefall om du synes det er deprimerende.

 

Kanskje du finner en du kan kose lenge med til slutt ? :p

6530089[/snapback]

 

Jo men det er jo rimelig kjipt av meg å treffe noen bare fordi jeg har lyst å bli strøket på handa. Iallefall når han tydelig sier at han vil være kjæresten min.

 

Jeg vil ikke ha kjæreste nå

Lenke til kommentar

Men om du liker han, kan du jo si at du ikke vil ha en kjæreste. Men kanskje en gang i framtida ? Men at det er greit at han stryker deg på armen, gir deg en klem når han drar.

 

Det er jo ingenting i veien med det ?

 

Om han er glad i deg skal han klare å respektere det, synes han du er verdt å vente på så gjør han det. Liker du ikke han som mer enn en venn, så for guds skyld si han det.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...