Gå til innhold

Gutt + jente = venn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg sagt fra til de to jeg har halvflørtet med at jeg ikke er interessert i type, og veldig klart slik at de forstår at de ikke kan omstille meg. Han ene tok det veldig fint og sa at vi kunne være venner (yes!!) og han andre ble veldig lei seg og skuffet (og sikkert litt sur også...) Men han har jeg bare kjent i 3 dager så kan ikke forvente noe annet. Han andre har jeg kjent i 1 år så ble veldig letta der  :)

6532588[/snapback]

 

Det er så bra med jenter som sier ifra! fortsett med det.

Det værste jeg veit er jenter som bare håper ting forsvinner av seg selv :nei:

 

Går fint ann å være venner med jenter, men det er noen som det bare ikke går med

Lenke til kommentar

Jeg har kjent en jente å det er damen. :wee:

Så kan ikke uttale meg her.

 

Men tror at det kan ja, være litt rart.

Sikkert mange sånn, awww jeg er forelska men er redd for å ødelegge vennskapet.

Tingen er jo at det meste som foregår mellom en jente å en gutt kan tolkes som flørting så lenge en er forelsket. :p

Lenke til kommentar
At en jente sier at hun føler at hun "kan snakke med meg om så mye forskjellig, nesten mer enn med andre jenter" er det positivt?

 

Edit; burde kanskje spurt i Kjærlighetstråden, men følte at det passet fint her.

6533488[/snapback]

 

Har to veninner som jeg føler jeg kan preike om det meste til. Klarer virkelig ikke å preike om sånt med gutter. Har forøvrig langt flere jentevenner enn guttevenner. Samtlige er av typen som tåler å prate om alt. Det er noe av det viktigste ved ei jente. Ei som ikke eier barrierer når det gjelder humor, selvironi og nasty prat.

 

Baktanker: tjaaaa... hadde ikke sagt nei om tilbudet hadde vært der i noen av tilfellene, men er ikke noe jeg tenker på hver gang jeg møter dem. Noen har jeg forsåvidt planer om å prøve meg på. Noen har jeg prøvd meg på og fått klar beskjed om at jeg kan rulle inn snoppen, andre har kjærester, mens noen passer meg ikke i det hele tatt som kjæreste.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
At en jente sier at hun føler at hun "kan snakke med meg om så mye forskjellig, nesten mer enn med andre jenter" er det positivt?

 

Edit; burde kanskje spurt i Kjærlighetstråden, men følte at det passet fint her.

6533488[/snapback]

Det at de føler de kan prate med deg om alt mulig er veldig positivt. Det viser som regel at du er en kar man kan stole på. Ikke utnytt det og si alt du får vite til andre. Det er hemmeligheter du får vite, ikke offentligheter :p Jeg vil si det er en verdi det er gull verdt å ta vare på. Trenger ikke ha noe med no forhold å gjøre at de kan snakke med deg om alt mulig. Det som er sikkert re at de har tillit til deg.

:yes:

Lenke til kommentar
Gutter jeg blir kjent med no, i andre sammenhenger er det med forhold osv ikke utelukket liksom. Kunne gått liksom. Men med guttevenner jeg har hatt så lenge jeg kan huske , uff nei. Er som å tenke på broren min naken... blææ :ermm:

6533935[/snapback]

 

Du må ha seriøse problemer hvis du sammenligner en guttevenn med å se broren din naken

Lenke til kommentar
Du må ha seriøse problemer hvis du sammenligner en guttevenn med å se broren din naken

Synes formuleringen din er idiotisk(hvorfor skal folk alltid har seriøse problemer hvis de er uenig med en?).

 

Men joda, synes det er veldig rart though. Gode venner er gjerne det beste grunnlaget for et forhold en kan ha.

Lenke til kommentar
Du må ha seriøse problemer hvis du sammenligner en guttevenn med å se broren din naken

Synes formuleringen din er idiotisk(hvorfor skal folk alltid har seriøse problemer hvis de er uenig med en?).

 

Men joda, synes det er veldig rart though. Gode venner er gjerne det beste grunnlaget for et forhold en kan ha.

6534075[/snapback]

 

Det var ikke det at jeg var uenig med henne som var poenget, poenget var at en guttevenn ikke på noen måte kan sammenlignes med å se sin egen bror naken...

Lenke til kommentar
Jeg synes det er digg å ha ei veninne som jeg kan snakke med "alt" om. Få et kvinnens syn på ting. Og hun får et mannens syn på ting.

6534119[/snapback]

Vil du virkelig at "De" skal vite hva "Vi" tenker? ;)

6534140[/snapback]

 

 

Er man gode venner så er man gode venner. En venn man kan prate med opp og nedturer med. Er lettere å prate med en jente om enkelte ting.(synes jeg iallefall)

 

;)

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...