Gå til innhold

Gutt + jente = venn?


Anbefalte innlegg

jeg vil heller ikke ha kjæreste nå :fun:

 

Jeg vil bare ha en som koser med meg og at vi har sex uten ats det på død og liv skal medføre forpliktelser. Trenger en jente som forstår at jeg ikke er ute etter et forhold, men at jeg derimot nyter nuet :fun:

6530141[/snapback]

 

Ser ut som jeg og du ønsker oss det samme :tease:

6530163[/snapback]

 

Perfect match, nå skal jeg ha lunsj :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo men det er jo rimelig kjipt av meg å treffe noen bare fordi jeg har lyst å bli strøket på handa. Iallefall når han tydelig sier at han vil være kjæresten min.

 

Jeg vil ikke ha kjæreste nå

6530128[/snapback]

 

jeg vil heller ikke ha kjæreste nå :fun:

 

Jeg vil bare ha en som koser med meg og at vi har sex uten ats det på død og liv skal medføre forpliktelser. Trenger en jente som forstår at jeg ikke er ute etter et forhold, men at jeg derimot nyter nuet :fun:

6530141[/snapback]

 

Jeg hadde tenkt å foreslå at dere skulle date hverandre, men du kom meg visst i forkjøpet

 

Ser ut som jeg og du ønsker oss det samme  :tease:

6530163[/snapback]

Lenke til kommentar
Kjøpte forresten klær for mer enn en normal månedslønn i dag, så nå er jeg klar Linn. 4 Jeans (Boss, Armani), 1 bukse (bzr), 8 skjorter (bzr, Armani, Boss, Eton), 3 belter (boss, Armani), og et bar Sanotni sko (håndlagde fra Italia, som tok 40% av budsjettet) :)

Et lite tips.. Det er ikke bare det der som skal til for å imponere en jente (evt. Linn Christin).

6527355[/snapback]

 

Robbie har rett :)

Lenke til kommentar
Kjøpte forresten klær for mer enn en normal månedslønn i dag, så nå er jeg klar Linn. 4 Jeans (Boss, Armani), 1 bukse (bzr), 8 skjorter (bzr, Armani, Boss, Eton), 3 belter (boss, Armani), og et bar Sanotni sko (håndlagde fra Italia, som tok 40% av budsjettet) :)

Et lite tips.. Det er ikke bare det der som skal til for å imponere en jente (evt. Linn Christin).

6527355[/snapback]

 

Robbie har rett :)

6531071[/snapback]

 

Dere tar feil. En som kommer inn i lokalet iført stil og klasse stiller så mye sterkere enn en som kommer i slitne joggebukser fra H&M. Klasse og stil er viktig, dog er det ikke det viktigste. Men en stilig herremann har et bedre utgangspunkt for videre samtaler.

 

Og husk fattige folk eldes hele 7 år fortere enn rike. Sier ikke her at jeg er spesielt rik, men at jeg kler meg godt og tar vare på det ytre :yes:

Lenke til kommentar
Dere tar feil. En som kommer inn i lokalet iført stil og klasse stiller så mye sterkere enn en som kommer i slitne joggebukser fra H&M. Klasse og stil er viktig, dog er det ikke det viktigste. Men en stilig herremann har et bedre utgangspunkt for videre samtaler.

 

Og husk fattige folk eldes hele 7 år fortere enn rike. Sier ikke her at jeg er spesielt rik, men at jeg kler meg godt og tar vare på det ytre :yes:

6531091[/snapback]

 

Vel, jeg ser ikke forskjell på ei bukse til 1000 og ei til 3000. Så lenge mannen tar seg godt ut og kler seg i ok og rene klær. Farge og form er viktigere enn prisen. Jeg er ikke fra noen rik familie, og tviler på at jeg hadde gjenkjent DG eller Armani om jeg så hadde fått de stappa opp i ansiktet.

 

Såklart er tanken på mye penger fristende, men om jeg forelsker meg i en fyr gir jeg blanke om han tjener 280k eller 400k i året så lenge han tar vare på det han har :)

Lenke til kommentar
Dere tar feil.

6531091[/snapback]

 

Mjæ. Damene på din alder trenger vel en fyr med litt penger, og kommer du inn på en klubb så går de kanskje for deg. Om du er heldig.

 

Men så er det personligheten din da, tenker du bare fitte fitte fitte, så har du ikke sjans på et realt kvinnfolk tror jeg.

Lenke til kommentar

Nå koster ikke en Armani mer enn 800 kroner i Oslo om dagen Linn C:)

Stort sett salg over hele byen (50% enkelte steder 70%) og ergo kan man kline til med klær man ellers ikke hadde unnet seg .)

 

Til deg kan jeg avsløre at det er sykt mye merkeklær til 300 kroner (70%-80% rabatt på de fleste designbutikker).

 

Helt enig at farge og form har betydning. Det er nettopp derfor man velger designerklær fremfor h&m. Kvalitetsmessig er nemmelig dresser fra eks Armani mye dårligere enn dresser fra Dressmann, dog kan ikke snittet og formen sammenlignes :)

Lenke til kommentar
Men nå er vel ikk 400K så sykt godt betalt lenger er det vel?

 

Begynner ikke å bli mye før enn nærmer seg 5-600

6531134[/snapback]

 

400k er ganske godt betalt det.

 

Gjennomsnitt i norge er jo 190 000 eller no.

 

Folk som har høy utdannelse begynner med en 350 000 i lønn, men det blir sikkert fordobla på et par år.

Lenke til kommentar
Men heller 400k enn 280k, ikke nekt :p

6531120[/snapback]

 

Nei seriøst, jeg bryr meg ikke :)

 

Min neste fyr skal elske meg og bry seg om meg. Trøste meg når jeg er trist, og glede seg med meg når jeg er lei meg.

 

Pga personlighet vil jeg aldri velge en "taper". Jeg er fornuftig og hardt arbeidende selv, og ville aldri kunnet være sammen med en som gir blanke.

 

Nå skal jeg bo alene til høsten, med en årsinntekt på ... ja la oss si... 260 k. Om jeg flytter sammen med en fyr som tjener like lite som meg er det uansett dobbelt så mye. Så lenge han ikke stjeler fra meg, snylter på meg , og låner penger av meg skal jeg være såre glad kan jeg fortelle deg :)

Lenke til kommentar
Dere tar feil.

6531091[/snapback]

 

Mjæ. Damene på din alder trenger vel en fyr med litt penger, og kommer du inn på en klubb så går de kanskje for deg. Om du er heldig.

 

Men så er det personligheten din da, tenker du bare fitte fitte fitte, så har du ikke sjans på et realt kvinnfolk tror jeg.

6531136[/snapback]

 

De fineste damene etter min smak, går på litt mer ekslusive klubber :)

Du finner damer på blitz og slike steder og, men det er ikke helt det jeg forbinder med damer ;)

 

Så på de fleste klubber jeg vanker på er jeg nok kun en i mengden. Dog tror du mye om litt av hvert uten å ha opplevd dette selv .)

Lenke til kommentar
De fineste damene etter min smak, går på litt mer ekslusive klubber :)

Du finner damer på blitz og slike steder og, men det er ikke helt det jeg forbinder med damer ;)

 

Så på de fleste klubber jeg vanker på er jeg nok kun en i mengden. Dog tror du mye om litt av hvert uten å ha opplevd dette selv .)

6531165[/snapback]

 

Selv er jeg bare ei lita jente ;)

 

Du er 7 år yngre enn pappan min. Tror gjerne at jeg og du vanker på litt forskjellige plasser ja :D

Lenke til kommentar
Dere tar feil. En som kommer inn i lokalet iført stil og klasse stiller så mye sterkere enn en som kommer i slitne joggebukser fra H&M. Klasse og stil er viktig, dog er det ikke det viktigste. Men en stilig herremann har et bedre utgangspunkt for videre samtaler.

 

Og husk fattige folk eldes hele 7 år fortere enn rike. Sier ikke her at jeg er spesielt rik, men at jeg kler meg godt og tar vare på det ytre :yes:

6531091[/snapback]

Jeg tar ikke feil.

 

Les tipset mitt en gang til. Jeg skriver at det er ikke bare dyre klær som skal til for å imponere jenter. Selvfølgelig er det ekstremt viktig (for oss metroseksuelle i hvert fall) å se bra ut (du vil ikke vite hvor mye jeg bruker på klær og utseende, du kan få et hint om du besøker mote- og utseendetråden), men det holder ikke med et stilig (dyrt) ytre om du har personligheten til en gammel gris - eller et esel, for den saks skyld.

Lenke til kommentar

En dag vil du se at penger og makt er alt Robbie :)

 

Alt annet kommer i andre rekke. Damer i forhold der typen er så snill, god og lystrer det minste vink, vil rett og slett gå lei.....

 

En som vet hva han vil ha, er så mye mer å jakte etter...

Livet er et fruktfat, hvor bananen bestemmer reglene :yes:

Lenke til kommentar
En dag vil du se at penger og makt er alt Robbie :)

 

Alt annet kommer i andre rekke. Damer i forhold der typen er så snill, god og lystrer det minste vink, vil rett og slett gå lei.....

 

En som vet hva han vil ha, er så mye mer å jakte etter...

Livet er et fruktfat, hvor bananen bestemmer reglene :yes:

6531194[/snapback]

 

Jeg vil bare ha en som ikke behandler meg som drit :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...