Gå til innhold

Gutt + jente = venn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En dag vil du se at penger og makt er alt Robbie :)

 

Alt annet kommer i andre rekke. Damer i forhold der typen er så snill, god og lystrer det minste vink, vil rett og slett gå lei.....

 

En som vet hva han vil ha, er så mye mer å jakte etter...

Livet er et fruktfat, hvor bananen bestemmer reglene :yes:

6531194[/snapback]

 

Jeg vil bare ha en som ikke behandler meg som drit :cry:

6531195[/snapback]

 

Inni h..

 

Du skal ha en som ikke vil ha forhold, men bare kose?

Nå skal du ha en som ikke behandler deg som dritt?

 

En som koser og ikke har forhold, vil garantert behandle deg som en engel. Dog vil du plutselig ha mer og da er han plutselig en ufølsom drittsekk?

Lenke til kommentar
Livet er et fruktfat, hvor bananen bestemmer reglene :yes:

6531194[/snapback]

 

Men om bananen er overmoden og klar for søpplekassa, så hjelper det ikke...

6531210[/snapback]

 

Ohhhhhh!! :tease:

 

Nice one! :!:

6531220[/snapback]

 

Den dagen det skjer, finnes det midler for å komme seg opp i fruktfatet igjen.

:fun:

 

Petter Stordalen er sikker på alder med mange av deres foreldre, allikevel ser han bedre ut enn dere og har draget på damer dere ikke trodde eksisterte :)

 

Hugh er et annet eksempel :)

Lenke til kommentar
Den dagen det skjer, finnes det midler for å komme seg opp i fruktfatet igjen.

:fun:

 

Petter Stordalen er sikker på alder med mange av deres foreldre, allikevel ser han bedre ut enn dere og har draget på damer dere ikke trodde eksisterte :)

 

Hugh er et annet eksempel :)

6531232[/snapback]

 

Så du vurderer plastisk operasjon?

 

Hugh er ikke spesielt pen.

 

Petter Stordalen er grei nok, enig med deg der. ;)

 

Edit: Er ikke Petter Stordalen han som selger masse båter og sånn?

 

Edit 2: Ew, var ikke han jeg tenkte på. :nei:

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
En dag vil du se at penger og makt er alt Robbie :)

Øyvind, jeg foretrekker å ikke kjøpe kjærester. :)

 

Jeg har, hva skal jeg si, "meget god råd" - men jeg sier aldri dette når jeg treffer jenter, for det skal jeg si deg: det finnes ikke noe verre enn å være sammen med en jente du tror liker deg, men som kun er med deg pga. dine penger. Min kjæreste skal ha et forhold til meg, mens dine kjærester vil kun et forhold til dine penger om du fortsetter med samme tankegang.

 

Beklager å måtte si det...

Lenke til kommentar

Skulle gjerne diskutert med dere mer, men nå drar jeg til fjells for å prøve lykken med kamera og fiskestang. Null internett, null damer, null alkohol og null musikk. Bare jeg og bikkja på jakt etter meningen med livet (dog tror jeg jeg trives bedre på en internettcafe med en latte i hånda)....

 

God helg folkens :)

Lenke til kommentar
Skulle gjerne diskutert med dere mer, men nå drar jeg til fjells for å prøve lykken med kamera og fiskestang. Null internett, null damer, null alkohol og null musikk. Bare jeg og bikkja på jakt etter meningen med livet (dog tror jeg jeg trives bedre på en internettcafe med en latte i hånda)....

 

God helg folkens :)

6531250[/snapback]

 

God tur Dahle høres umenneskelig ut men... :thumbup:

Lenke til kommentar
400k er ganske godt betalt det.

 

Gjennomsnitt i norge er jo 190 000 eller no.

 

Folk som har høy utdannelse begynner med en 350 000 i lønn, men det blir sikkert fordobla på et par år.

6531149[/snapback]

Gjennomsnittlig lønn i Norge ligger på 258000 (2004), det er det samme som standardlønn for en ungdomsskolelærer (Vgs. sammenligning)

Lenke til kommentar

Da har jeg sagt fra til de to jeg har halvflørtet med at jeg ikke er interessert i type, og veldig klart slik at de forstår at de ikke kan omstille meg. Han ene tok det veldig fint og sa at vi kunne være venner (yes!!) og han andre ble veldig lei seg og skuffet (og sikkert litt sur også...) Men han har jeg bare kjent i 3 dager så kan ikke forvente noe annet. Han andre har jeg kjent i 1 år så ble veldig letta der :)

Lenke til kommentar

Jeg tror det går begge veier. Har noen jentevenner. Men på ungdomskolen så gikk det ikke så bra med en av de :p Jeg likte en jente i klassen, så begynte vi å få kontakten og snakke med hverandre og sån og da falt jeg ennda mer for henne. Vi var gode venne men til slutt måtte jeg prøve meg siden jeg var håpløst forelsket :p Jeg likte jo jenten før jeg ble skikkelig kjent med henne da. I dag snakker jeg med henne av og til og angrer en del på at jeg prøvde meg på henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...