Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal rapportere en trad

 

*send*

 

Faen!

Feilen som oppstod var:

 

Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen.

 

Finner en ny trad

*send*

 

Faen!

Feilen som oppstod var:

 

Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen.

 

finner ENDA en ny trad

*send*

 

Faen!

Feilen som oppstod var:

 

Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen.

 

damn it

Lenke til kommentar

Når gangene på skolen mer eller mindre blir blokkert av at noen stopper og prater uten flytte seg en meter for å la folk gå forbi. Jeg prøver i så stor grad jeg kan å unngå å være til noe hinder når jeg selv går i gangene, enkelte tenker ikke på det i det hele tatt. Er det at det skjer så ofte som gjør det irriterende.

Lenke til kommentar
Faen heller. Nå jeg hengt på treningsforum i hele dag, uten engang å begynne på det lasset av tyskoppgaver som skal være ferdig til imorgen. Det er irriterende, det!

9559107[/snapback]

Også sitter du her? :p

9559898[/snapback]

Tror det er mangel på motivasjon. Hele denne uka har jeg tenkt på å få gjort den jækla labraporten i 3KJ før fredag, på torsdag klokka 2100 fant jeg ut at den var til tirsdag, så utsatte den såklart :roll: . Skulle gjort den idag for å slippe i morra, men ahr tenkt at jeg kan sikkert vente 30 min, 1 time osv osv. Og det endte med at det ikke ble gjort... Gjør den i morra :wee: .

 

Surt, men sant.

Lenke til kommentar
Sykkel er definert som et kjøretøy (ikke motorvogn), og har like mye rett til å være i kjørefeltet som andre.

9554638[/snapback]

 

Ofte når jeg er ute å kjører havner jeg bak 3 "tour de france" gutter på sykkel, alle er 12 år og står på linje foran meg, og tror de sykler fort når de ligger i 30 km`t.

 

Nå det er rush tid, evt. lyskryss og diverse andre ting, da er det plutselig andre kaker for da kan syklistene være syklister og bare sykle på.

 

Tror jeg skal begynne å kjøre på forauet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...