Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Det som irriterer meg med det programmet er at kameramann og mikrofon/lys osv kommer seg like fint forbi alle farer som hovedpersonen... Nei, ser heller Lars Monsen jeg. :mrgreen:

Jo da. Det har jeg også tenkt på. Virker selvfølgelig ganske så urealistisk til tider - men ganske underholdene uansett.

 

Men for all del, min favoritt er Canada På Tvers-DVD-en. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mythbusters er et av de få gode programmene på Discovery for tiden.

De har jo gått tom for myter for lenge siden.

 

Trenger ikke myter, er artig nok å se at de bygger masse rare ting i stor skala og sløser sykt med ressurser!

Så sprenger de det i filler!

:dribble:

 

For å så høre den ekstreme latteren til Adam. Og at jamie sier, "well, there's your problem." :D

Endret av medlem-173043
Lenke til kommentar

Skulle til å skrive det. "Mann Mot Natur" er da det beste programmet på Discovery.

Vel. Første sesongen ja. Andre sesongen ble det for mye fokus på Bears følelsesliv og religiøse oppfatning og drit. I can't bear with him.. I tillegg til alle disse idiotprogrammene som filmer folk gjøre sin daglige jobb.

Nå har NGC også fått et svar på 'hummerfiske', det drittprogrammet med hvithai. Oj, så spennende det er å se de fange en hvithai hver gang.

Ikke nok med det, Nature (eller hva den kanalen heter)h ar fått disse drittungene som er på en eller annen pol og det går hele tia :( .

 

Nei, tv sucks.

Lenke til kommentar

Det Discovery har gjort er å jo å fase ut alle de "intelligente" programmene over til de forskjellige betalversjonene av kanalen(e). Så har de fyllt opp vanlige Discovery med mer kommersielle og underholdningsvennlige programmer. Og med et tilbud som skal fange et større publkum enn kun de som er interessert i massetettheten på Mars. Resultatet er for min del tja, men jeg ser fremdeles mye på kanalen.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over talentløse folk på TV.

 

Når de liksom skal prøve noe nytt, og bare failer.

Eksempel:

La oss si at programlederen heter Birgitte.

Så er det et innslag i programmet:

"I DAG SKAL BIRGITTE PRØVE Å STÅ PÅ SNOWBOARD FOR FØRSTE GANG!111!1"

Så er det bare sånn jævla dårlig kjøring, hyling og whatever.

 

På TV vil jeg helst se talent, noen som får til noe.

Hvertfall folk som prøver hardere.

Ikke random noobs.

 

I det snowboard-eksemplet skulle Birgitte f.eks ha lært jævlig fort, og prøvd noen flips.

Da hadde det blitt interessant.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Noe som irriterer:

At studielånet er så forbanna lite for oss som tar få fag på skole og en haug med privatistfag. Jeg må jobbe 5 dager i uken utenom skolen for å i det hele tatt få penger til bo. 8-timersvakter etter skole er tungt... Når jeg kommer hjem er klokka på det minste 12 på natta og jeg har masse fag å lese på. MEn jeg makter ikke.. føler meg helt utkjørt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...