Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør meg opprørt generelt. Og trist. Over at noen kan være så inn i granskauen ... ja, jeg vet ikke hva. Hadde jeg noen sinne brukt smukke, ville jeg nok vært et av barna som hadde hengt min der i hine hårde dager. Får bare håpe hu ikke får for seg å gjøre annen galskap, som å "frigjøre" hjertetreet eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

hva hvilke grupper? får man se noe i det hele tatt? trodde slikt hørte hjemme på nettby for der er det mye drit.

 

hater når folk skal sende noe hælvettes kjedebrev om det ene og det andre.

 

edit: den diskusjonen var vist noen sider bak

 

uansett, hva faen er så viktig med å ha smukker hengende på ei busk?

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar

hva hvilke grupper? får man se noe i det hele tatt? trodde slikt hørte hjemme på nettby for der er det mye drit.

 

hater når folk skal sende noe hælvettes kjedebrev om det ene og det andre.

 

edit: den diskusjonen var vist noen sider bak

 

uansett, hva faen er så viktig med å ha smukker hengende på ei busk?

Et tre*

 

Det er et symbol på at nå har du sluttet med smukken. Det er også en koselig tradisjon.

Lenke til kommentar

Enig med de som skrev om discovery channel litt baki her..

Jeg irriterer meg blå over de samme jævla episodene av american hotrod (hvor boyd forøvrig har daua for snart ett år siden), american chopper som hopper mellom nye og gamle episoder i løpet av en dag, mythbuster som aldri blir noe nytt, de idiotene i time warp som bare driver å "stating the obvious".. Mike rowe kan brenne, sverdfiskfiskerene (??) kan spidde seg på en sverdfisk, tatoveringsfolka kan drukne i blekk, og Bear grills kan kvele seg på en larve, så kan discovery vise noe av de bra programmene, og helst ikke samme episoden i reprise hvert år..

 

 

Hvis de ikke har folk til å lage nye show stiller jeg gjerne opp for å gjøre det de pleier, sprenge, kræsje og ødelegge ting for cash.

 

 

Og når jeg først er inne på TV... Jeg er lei av den f"#£ fotballen som sendes hele j#"%%£@ tiden!

Mer motorsport, og bytt ut viasat sine F1 kommentatorer.. De snakker jo bare om ting jeg visste om f1 når jeg var 10 år gammel.. Snakker seg helt bort fra løpet.. Her-re-guud!

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar

Enig med de som skrev om discovery channel litt baki her..

Jeg irriterer meg blå over de samme jævla episodene av american hotrod (hvor boyd forøvrig har daua for snart ett år siden), american chopper som hopper mellom nye og gamle episoder i løpet av en dag, mythbuster som aldri blir noe nytt, de idiotene i time warp som bare driver å "stating the obvious".. Mike rowe kan brenne, sverdfiskfiskerene (??) kan spidde seg på en sverdfisk, tatoveringsfolka kan drukne i blekk, og Bear grills kan kvele seg på en larve, så kan discovery vise noe av de bra programmene, og helst ikke samme episoden i reprise hvert år..

 

Time warp er jo fascinerande. Men enig i resten, Bear Grylls kan gå og dette ned ein isbre, eg vil ha tilbake Les Stroud :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...