Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

- Bithces som prøver seg på min kjæreste

- Den ekle fyren i klassen som glor på meg hele tiden

- At vi ikke har lærer. Skal man bare bli sittende og glo kunne man like godt blitt værende hjemme

 

Hva med han ekle fyren på IT-avdelingen som sier Hei til deg hver gang du ser han? Helt glemt meg han?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Radio norge var den eneste radiokanalen jeg kunne høre på til nøds.

 

Nå har det visst kommet ei dame i studio, noe som resulterer i at de spiller abba.

 

Og hun kommer med masse på kanten pervoting hele tida, noe som gjør at man ikke kan høre på radio norge på biltur med familien.

Blir bare flaut.

 

Ikke at det er galt med ei dame i studio, men herregud, finn ei anna ei.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hva med han ekle fyren på IT-avdelingen som sier Hei til deg hver gang du ser han? Helt glemt meg han?
Hysj! Ikke røp hemmeligeten til IT-avdelingen! Det er jo selvsagt hemmelig at vi monitorerer de peneste jentene i håp om at de legger merke til oss! :ninja:

 

Ohfuck, nå har jeg røpet hemmeligheten.

 

Nå kommer alle jentene til å skjønne at vi egentlig er kåte jævler som later som vi kan litt IT, mens vi stalker de peneste jentene..

Lenke til kommentar

TV2s og BigOnes kampanje for tiden. "1 gratis døgn med TV2 Sumo i hver eske!"

Det man ikke får med seg, er at det på baksiden av esken står "TV2 Sumo Sport" i langt mindre skrift. Så ikke bare lurer de folk til å tro at det er bacon på BigOne American Bacon, de lurer folk til å tro at de får man dagspass til TV2 Sumo. Det man får er en dårlig og vassen pizza med skinke og baconsmak-pulver og dagspass til TV2s mest ubrukelige og meningsløse webstream.

I følge varedeklarasjonen er det bacon. Jeg tror ikke de har lov til å gjøre det hvis det ikke faktisk er bacon. Hvor har du det i fra at det er skinke?

Utseende, smak og konsistens.

 

Bilder:

 

 

Det som er kjent som amerikansk bacon:

897801854_cbe78288d4.jpg

 

BigOne American Bacon-eske hvor du kan tydelig se at det er skinkebiter og ikke bacon:

6b29425467.jpg

 

Lenke til kommentar

TV2s og BigOnes kampanje for tiden. "1 gratis døgn med TV2 Sumo i hver eske!"

Det man ikke får med seg, er at det på baksiden av esken står "TV2 Sumo Sport" i langt mindre skrift. Så ikke bare lurer de folk til å tro at det er bacon på BigOne American Bacon, de lurer folk til å tro at de får man dagspass til TV2 Sumo. Det man får er en dårlig og vassen pizza med skinke og baconsmak-pulver og dagspass til TV2s mest ubrukelige og meningsløse webstream.

I følge varedeklarasjonen er det bacon. Jeg tror ikke de har lov til å gjøre det hvis det ikke faktisk er bacon. Hvor har du det i fra at det er skinke?

Utseende, smak og konsistens.

 

Bilder:

 

 

Det som er kjent som amerikansk bacon:

897801854_cbe78288d4.jpg

 

BigOne American Bacon-eske hvor du kan tydelig se at det er skinkebiter og ikke bacon:

6b29425467.jpg

 

Tøvball.

Lenke til kommentar

TV2s og BigOnes kampanje for tiden. "1 gratis døgn med TV2 Sumo i hver eske!"

Det man ikke får med seg, er at det på baksiden av esken står "TV2 Sumo Sport" i langt mindre skrift. Så ikke bare lurer de folk til å tro at det er bacon på BigOne American Bacon, de lurer folk til å tro at de får man dagspass til TV2 Sumo. Det man får er en dårlig og vassen pizza med skinke og baconsmak-pulver og dagspass til TV2s mest ubrukelige og meningsløse webstream.

I følge varedeklarasjonen er det bacon. Jeg tror ikke de har lov til å gjøre det hvis det ikke faktisk er bacon. Hvor har du det i fra at det er skinke?

Utseende, smak og konsistens.

 

Bilder:

 

 

Det som er kjent som amerikansk bacon:

897801854_cbe78288d4.jpg

 

BigOne American Bacon-eske hvor du kan tydelig se at det er skinkebiter og ikke bacon:

6b29425467.jpg

 

Tøvball.

Amerikansk bacon?

Er det plutelig derifra nå?

Tullball!

Lenke til kommentar

TV2s og BigOnes kampanje for tiden. "1 gratis døgn med TV2 Sumo i hver eske!"

Det man ikke får med seg, er at det på baksiden av esken står "TV2 Sumo Sport" i langt mindre skrift. Så ikke bare lurer de folk til å tro at det er bacon på BigOne American Bacon, de lurer folk til å tro at de får man dagspass til TV2 Sumo. Det man får er en dårlig og vassen pizza med skinke og baconsmak-pulver og dagspass til TV2s mest ubrukelige og meningsløse webstream.

I følge varedeklarasjonen er det bacon. Jeg tror ikke de har lov til å gjøre det hvis det ikke faktisk er bacon. Hvor har du det i fra at det er skinke?

Utseende, smak og konsistens.

 

Bilder:

 

 

Det som er kjent som amerikansk bacon:

897801854_cbe78288d4.jpg

 

BigOne American Bacon-eske hvor du kan tydelig se at det er skinkebiter og ikke bacon:

6b29425467.jpg

 

Tøvball.

Amerikansk bacon?

Er det plutelig derifra nå?

Tullball!

Skal ærlig innrømme at jeg tviler på at det er amerikansk, da det er billigere å bruke norsk bacon pga. tollbarrierer osv., men det er bacon, ikke skinke.

Lenke til kommentar

Forbanna nettbutikker som krever at man logger inn med nettbank!

 

Finner aldri den forbanna kortleseren, FY FAEN I HELVETE!

:realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

 

HERREGUD FOR EN FORBANNA KRONIDIOT SOM FANT OPP DEN FORBANNA KORTLESEREN, SIKKERT EN NERD SOM HAR STÅLKONTROLL PÅ ALLE TINGENE SINE OG NOTERER GPS-LOKASJONEN TIL HVERT OBJEKT HAN EIER I EN JÆVLA BOK. DET FALT HAN IKKE INN AT VANLIGE FOLK FAKTISK MISTER TING.

 

:realmad:

 

En annen ting som irriterer akuratt nå er at jeg skal kjøpe noe på en norsk nettbutikk som koster 79 kroner.

WEHEY, på magisk vis må jeg ut med 167 kroner.

 

Hvem lagde denne verdenen? Vedkommede suger hvertfall maks.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...