Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet det er en bitteliten bagatell, men:

 

Hvorfor i helvete har de som skrev matteboka mi, forkortet Megabyte og Gigabyte som Mb og Gb?? Mb OG Gb ER MEGABIT OG GIGABIT FOR FAEN

Dette er vel ikke akkurat "allmenn kunnskap"...

Etter min mening er det det. Alle jeg kjenner har lært det nå, bare press det inn skallen dems viss de skriver feil.

Lenke til kommentar

"Alle du kjenner".

Vel, jeg kan telle på en hånd hvor mange jeg kjenner som vet om forskjellen på kb og kB.

Det har ingenting å si uansett, for hvis du mener bit, sier du kilobit, og mener du byte, så sier du kiloByte. Skriver du det i rett sammenheng, forstår datakyndige folk hva du mener, og de som ikke er datakyndig vet ikke hva du snakker om uansett hvilken bokstaver du bruker.

Lenke til kommentar
Folk som elsker å slamre med dørene så hele jævla huset rister :mad:

Snart tar jeg huet til denne ukjente personen (bor under meg) og legger det i dørsprekken mens jeg slamrer igjen døra. Så får vi se hvor gøy det er.

 

Skip 'o hoy det har jeg også lyst til. Skremmer livskiten ut av meg hver gang de under meg smeller med døra si.

Lenke til kommentar

Sluken vår. Tett igjen.

Og hvorfor? Den er full av mais og purreløk. Hvem spiser det? Kun samboeren min. Jeg konfronterer ham om det, at han ikke må ha mat i sluket og at han må ha nedi den rist-saken og så kaste maten som samles opp etterpå, men neida. Og når jeg så skal ta oppvasken, tett sluk.

 

*vente på at vannet sakte, men sikkert siver ut så man kan rense avløpet*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...