Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De skriker og hyler av hele sin røst nettopp fordi foreldrene lar dem ved å gi seg først, men jeg skal ikke nekte for at jeg føler stor trang til å slå ned skrikerungene.

 

Forøvrig irriterer dårlige foreldre meg.

 

 

Edit: I to-tre år har jeg nå hatt en fryktelig familie boende ved siden av meg. Hver gang ungen begynner å skrike bare dytter de han ut på verandaen og lar han stå der og skrike fra seg, rett bortenfor vinduet mitt. Jævlig hyggelig gjort når husene står så tett som de gjør.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Det verste er når foreldrene selv synes det er gøy når vesle Pelle skriker og hulker.Dette har skjedd flere ganger før på restaurant,fly,tog,butikk ol.Jeg vrir meg i vemmelse,men foreldrene kikker seg rundt mens de smiler og ler over sitt støyete mirakel.

 

En annen gang,mora satt med dattera på fanget som hylte med en usedvanlig skjærende stemme som fikk ørene til å verke.Mora lo hver gang ungen hylte som også gjorde at ungen fortsatte å hyle fordi mora så ut til å like det.

 

Jeg hater sippete og støyete unger.

Lenke til kommentar
Posten! Herregud, noen ganger tar det 2 dager å få pakken, noen ganger 2 uker. Få ræven i gir, litt effektivitet hadde gjort seg der ja

Hvis det er data deler det er snakk om så hadde jeg slutta :p Blei så dritt lei at hver gang jeg bestillte noe tok det så jævla lang tid så nå bestiller jeg utelukkende fra komplett og henter varene på pick-up-point dagen etter (eller samme dag hvis det er i Sandefjord). Nå har de fått pick-up point i Oslo også.

Lenke til kommentar
Det verste er når foreldrene selv synes det er gøy når vesle Pelle skriker og hulker.Dette har skjedd flere ganger før på restaurant,fly,tog,butikk ol.Jeg vrir meg i vemmelse,men foreldrene kikker seg rundt mens de smiler og ler over sitt støyete mirakel.

 

En annen gang,mora satt med dattera på fanget som hylte med en usedvanlig skjærende stemme som fikk ørene til å verke.Mora lo hver gang ungen hylte som også gjorde at ungen fortsatte å hyle fordi mora så ut til å like det.

 

Jeg hater sippete og støyete unger.

Jeg er så enig. Jeg forstår jo at foreldrene prøver å le av det hele, men værsåsnill, få jævelen til å holde kjeft!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...