Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det verste er når foreldrene selv synes det er gøy når vesle Pelle skriker og hulker.Dette har skjedd flere ganger før på restaurant,fly,tog,butikk ol.Jeg vrir meg i vemmelse,men foreldrene kikker seg rundt mens de smiler og ler over sitt støyete mirakel.

 

En annen gang,mora satt med dattera på fanget som hylte med en usedvanlig skjærende stemme som fikk ørene til å verke.Mora lo hver gang ungen hylte som også gjorde at ungen fortsatte å hyle fordi mora så ut til å like det.

 

Jeg hater sippete og støyete unger.

Jeg er så enig. Jeg forstår jo at foreldrene prøver å le av det hele, men værsåsnill, få jævelen til å holde kjeft!

For og sitere pappa "Hold kjeft sønn eller så slår jeg hodet ditt i en stein"

At jeg nå kommer på at jeg har ett prosjekt jeg skal levere på skolen ><

Lenke til kommentar
At jeg nå kommer på at jeg har ett prosjekt jeg skal levere på skolen ><

 

Det kom jeg på og, eller ikke prosjekt, men ukesoppgave i webteknologi som skal være færdig i morra og jeg har i grunn ikke begynt en gang :S

 

Kanskje du skal prøve å... ta telefonen?

 

Mja skeptisk, blir det trukket noe penger fra kortet mitt hvis jeg gjør det?

 

Ikke ta den...

Lenke til kommentar
Kanskje du skal prøve å... ta telefonen?

 

Eller kanskje prøve å la vær så han ikke blir belastet 375 kr. i oppkobling samt 576 kr for det første minuttet?

 

Kanskje det er en dyp og følelsesmessig sterk samtale som han vil huske resten av livet, og dermed være pengene verdt?

 

 

... eller kanskje ikke.

Lenke til kommentar
At jeg nå kommer på at jeg har ett prosjekt jeg skal levere på skolen ><

 

Det kom jeg på og, eller ikke prosjekt, men ukesoppgave i webteknologi som skal være færdig i morra og jeg har i grunn ikke begynt en gang :S

Det suger så. Orker ikke og gjøre det nå, er drit trøtt.

 

At jeg har 3 innleveringer som jeg må gjøre, utallige kapitler i pensum, og dertil ikke orker gjøre en drit. Graver min egen grav her.

Lenke til kommentar
Kanskje du skal prøve å... ta telefonen?

 

Eller kanskje prøve å la vær så han ikke blir belastet 375 kr. i oppkobling samt 576 kr for det første minuttet?

 

Kanskje det er en dyp og følelsesmessig sterk samtale som han vil huske resten av livet, og dermed være pengene verdt?

 

 

... eller kanskje ikke.

 

Husker jeg ble ringt opp av et italiensk nummer tidligere i våres. Ble oppringt mange ganger hver dag i et par-tre dager så ga det seg. Glad jeg ikke tok den da jeg leste på nettet at det var et scam nummer. Det fungerte slik at når man tok den, så fikk man samme summetone som om det var jeg som ringte han (langt pip, lang pause, langt pip etc.) og kostet noe helt villt i oppstart og minuttpris.

 

At jeg nå kommer på at jeg har ett prosjekt jeg skal levere på skolen ><

 

Det kom jeg på og, eller ikke prosjekt, men ukesoppgave i webteknologi som skal være færdig i morra og jeg har i grunn ikke begynt en gang :S

Det suger så. Orker ikke og gjøre det nå, er drit trøtt.

 

At jeg har 3 innleveringer som jeg må gjøre, utallige kapitler i pensum, og dertil ikke orker gjøre en drit. Graver min egen grav her.

 

Irriterende når man hver dag tenker at "nei faen er sliten i dag, tar det i morra da er jeg mer uthvilt" eller tenker "har jo god tid, trenger ikke stresse enda". Så sitter man der. 2 dager før deadline og lurer på W(here)TF skal man begynne. Satan så irriterende. Skjer HVER gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...