Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Irriterer meg over at tapet for alle de 8. klassingene som kom til å oppleve nait for første gang i år :(

Nait?

NaITparty, stort dataparty i Narvik.

 

Edit: Btw, hva i all verden er vitsen med å poste en link der en fyr blir brent levende ?

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

At jeg kom borti en ting på Lyd instillingene og klarte å slette den.

Vet ikke hva det er, og reinstall av lyd drivere hjelper ikke :nei:

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

 

På Lyd-> Avspilling - kan jeg bare velge SPDIF grensesnitt og Bluetooth lyd. Før var det en tredje mulighet her.

Endret av TMWH
Lenke til kommentar

Bare fordi folk flest ikke kan sånt, så betyr det ikke at teksten er riktig. Selv om navnet mitt kan skrives med K, så er det fortsatt ikke riktig å skrive "Kristian" fordi folk flest ikke vet at det skrives "Christian".

Og hvis han skal følge en lærebok som inneholder feil, så vil han få problemer med å bestå en eksamen når det han har blitt lært ikke stemmer i realiteten.

Lenke til kommentar
Jeg vet det er en bitteliten bagatell, men:

 

Hvorfor i helvete har de som skrev matteboka mi, forkortet Megabyte og Gigabyte som Mb og Gb?? Mb OG Gb ER MEGABIT OG GIGABIT FOR FAEN

Herregud da, folk flest vet faktisk ikke sånn. Ikke klag på slike dritting, du virker bare barnslig.

Man skal ha høye krav til skolebøker man bruker til læring. Det er direkte skammelig at det fins feil i mattebøkene. Jeg husker opptil flere feil i boka mi. Greier de ikke gå over boka noen ganger før de sender den ut til skolene? Har ikke utdanningsdepartementet kvalitetsjekk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...