Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som stempler deg som drittsekk bare du sier en ting feil.

Selv om du har vært supergrei fram til da.

 

Dette er folk som ikke kan forstå at det er mulig å formulere seg feil, og at ting kan tolkes på flere måter. Man trenger ikke alltid å tolke ting på den verste måten.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Kjøp noe annet. Fatter egentlig ikke at folk vil ha Apple produkter slik de behandler kunder og bedrifter.

Hvorfor skal jeg kjøpe noe annet når iphone er den beste mobilen jeg har prøvd?

 

Fordi apple er noen drittsekker... gir jo mening.

*Irony*

 

 

Synes apple er greie de, fikk ny ipod gratis av dem etter den gamle sluttet å fungere, så jeg har ingenting vondt å si om dem annet enn at ting koster litt mye, men men.

 

Irriterer meg over at jeg ikke får bruke stipendet mitt på hva jeg vil.. Eller, jeg får vel det, men foreldrene mine er begge imot det.

Lenke til kommentar
Jeg har endelig fått meg jobb!

Det som irriterer med dette, er at jeg trenger egen bil. Som jeg ikke har. Og jeg har en uke på å skaffe bil.

GZ med ny jobb. Gå inn på finn bil. Skriv inn stedet der du bor eller en nærliggende plass. Velg sorter etter pris lav-høy, og vips du finner en bil. Som du sikkert kan kjøpe innen en uke. Forutsatt at du har penger/finans da.

 

Er så LEI av å bo i denne slummen. Like før jeg klikker. Skulle ha vært ute for lenge siden, men pga. en kuk med falske avtaler sitter jeg stucked her.

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar

PCen min har ankommet Steinkjer, men grunnet feil i systemet til Posten, fikk jeg den ikke utlevert og må komme tilbake om noen dager.

Jeg vet den er på postkontoret, kunne de ikke bare gått og sjekka hyllene, eller latt meg gjøre det?

 

Og så får jeg ikke Darwin Streaming Server til å virke som jeg vil. Alle andres nettradioer fungerer, men selvsagt ikke min -_-

Lenke til kommentar

Irriterer meg at hver gang dama plutselig får et kick om å dra ett eller annet sted eller kjøpe noe så kommer jeg og forklarer at hverken hun eller jeg har råd eller det blir jævelig vanskelig å få til blir jeg kalt pessimist og at jeg er "alltid negativ". Jeg er realistisk, ikke pessimistisk. At hun aldri klarer å fatte at impulser uten unntak koster mer enn det smaker. FFS!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...