Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At jeg ikke har tilgang til en "tidslomme." En egen dimensjon hvor jeg kan sove og eventuelt ta igjen arbeid, uten at tiden går videre her... så sånn skulle jeg hatt det.

 

I second that

 

Posten :wallbash:

 

Har sporet pakken og det 3 dagen den ikke har kommet oppdatering etter at den ble "levert til postterminal". Er bare halv annen time unna også... ARGH....

 

Vel, jeg har ventet på pakken min siden den 24.08 og statusen er enda "Mottatt order". Pakken er ikke en gang sendt :thumbdown:

Lenke til kommentar
At jeg ikke har tilgang til en "tidslomme." En egen dimensjon hvor jeg kan sove og eventuelt ta igjen arbeid, uten at tiden går videre her... så sånn skulle jeg hatt det.

 

I second that

 

Posten :wallbash:

 

Har sporet pakken og det 3 dagen den ikke har kommet oppdatering etter at den ble "levert til postterminal". Er bare halv annen time unna også... ARGH....

 

Vel, jeg har ventet på pakken min siden den 24.08 og statusen er enda "Mottatt order". Pakken er ikke en gang sendt :thumbdown:

Da er det jo ikke posten sin feil, da er det jo de som skulle sende pakken ikke har sendt pakken.

Lenke til kommentar

Hva i fandens land og rike er galt med lærere nå i dag?

Jeg vet jeg burde være på skolen i alle fag og timer, men når man har ekstra ting å gjøre i skoletiden som tar tid fra fagene så må jo de surrehodene skjønne at jeg ikke magisk kan vite hva i satan som skjedde i en Norsktime på tirsdag når de raringene ikke oppdaterer med oppgaver vi skal gjøre!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...