Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Kom jo plutselig på at jeg har bestilt ei t-skjorte for en måned siden ca. Har enda ikke sett noe til den. Hva faen?

Samme her. :thumbdown:

 

Har en kniv som kommer fra USA, er ikke sporing på den, så vet aldri når den kommer. Det er hat. Hele gleden er jo å se den nærme seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som irriterer meg så grenseløst er søstra mi som alltid skal ha på så innmari høy musikk som jeg ikke liker. Hun setter seg alltid på samme rom som meg, og nekter å bruke hodetelefoner! Når jeg spør henne fint om hun kan skru ned lyden overser hun meg bare. Hun forstår ikke at dette sliter meg og andre i familien helt ut, uansett hvor mange ganger vi har sagt det til henne!

Gjør det samme mot henne. Finn noe heavy metal og spill høyere enn henne.

 

Problemet er det at hennes høytalere er mye bedre enn mine, så hun klarer alltid å spille høyest musikk uansett hvor høyt jeg spiller..

 

 

når eg hadde samme problem forsvant ledningene til søsteren min på " mystisk" vis :)

funka bra det :p

Lenke til kommentar
Kom jo plutselig på at jeg har bestilt ei t-skjorte for en måned siden ca. Har enda ikke sett noe til den. Hva faen?

Samme her. :thumbdown:

 

Har en kniv som kommer fra USA, er ikke sporing på den, så vet aldri når den kommer. Det er hat. Hele gleden er jo å se den nærme seg.

Må vel avbestille, men jeg finner jo ikke noe slags mail fra det nettstedet :wallbash:

Lenke til kommentar
Kom jo plutselig på at jeg har bestilt ei t-skjorte for en måned siden ca. Har enda ikke sett noe til den. Hva faen?

Samme her. :thumbdown:

 

Har en kniv som kommer fra USA, er ikke sporing på den, så vet aldri når den kommer. Det er hat. Hele gleden er jo å se den nærme seg.

Må vel avbestille, men jeg finner jo ikke noe slags mail fra det nettstedet :wallbash:

 

De holder vel til i Nigeria :p

Lenke til kommentar
Gråvær og lave temperaturer om sommeren. Her i Nord-gokk har det bare vært sånn 15-16 hele sommern, av og til nede i 11-12. Faen så bedritent. Jaja nå sitter jeg jo mest inne uansett, men likevel...

Foretrekker dette fremfor hetebølger og svette netter uten søvn.

Lenke til kommentar

Men i **********, haaatter de tragiske kodene du må skrive inn ifra et bilde.... Er umulig å se hva som står der, de stokker jo rundt, snur litt og skriver bokstavene så forbanna utydlig at det tar ørten forsøk for å feks få et glemt passord tilsendt eller registrere deg et sted... bøæææææ hat hat haaatt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...