Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Teit reklame på TV:

 

Nettopp kjøpt deg bærbar PC, uten å sjekke med net-on-net først?

Se vekk nå!

 

Compaq 15"

3999,-

 

 

Og det er liksom alt man trenger å vite for å se at 3999 er et bra tilbud?

Enig der, latterlig reklame. Men sikkert laget for folk som ikke har så mye peil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, fordi det er så ekstremt kjedelig. Har jobbet med prosjektet i ukesvis nå, og er drittlei. Har redigert en 1,5 times musikal, laget DVD-menyer, fargeredigert, lagt inn mellomtitler, skrevet rulletekst, og nå laget undertekster.

 

Blir deilig å få lagt det bak meg.

Lenke til kommentar

eg kan ta det som iritere meg mest .

 

1.folk som puster høyt og er klar over at de gjør den men kider ikke og prøve å puste litt mer kontrolert.

2.folk som i en diskusjon blir motbevist og bare sier " eg diskutere mer med deg DU tør ikke og inrømme at du tar feil "

3.folk som bare tenker på seg selv. og gjør ingen ting for og hjelpe andre med mindre det hjelper dem selv.

4. folk som blir sint når de ikke før viljen sin

5. folk som mobber

6. folk som røyker / snuser og tror de er tøff

7. folk som sitter og spiser med åpen mun aka smatter

8. unger som hyler og skriker . med foreldre som gjør ingen ting for og stoppe det

9. "fjortis emoer" som tror det er tøft og høre på heavy metal og lygge om og kutte seg selv

10. folk som tror de kan alt . men egentlig kan ingen ting . ( litt og gjøre med punkt 2.. )

 

dette er de 10 tingene som irriterer meg grenseløst !

Lenke til kommentar

Ting som irriterer meg er veg bommer. Hater de grenseløst.

jeg bor 10minutter fra jobb, å jeg må gjennom 3 bommer på vei til å fra jobb. Det er 12 kr per gang. 12 x 3 =36 kr

36 x 5 = 180 kr i uken.

det er dyrt det for en lærling.

 

 

en annen ting som irriterer meg er Hypokondere.

Jeg takkler ikke all den sytingen å masingen om at de har vondt i høyre stortå, å tror de har svineinfluensaen.

Moren min eg typisk hypokonder, jeg går hver gang hun bare nevner helsen hennes!!! TENK PÅ DE SOM VIRKELIG ER SYKE!

 

Spank you guys/girls

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...