Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ei jeg var nabo med i maange år har slettet meg som venn på FB

Jeg la henne til igjen. Kanskje hun hadde slettet seg, eller noe.

Så ble jeg avvist. Jeg prøvde igjen, bare for å se om hun virkelig avviste meg?

Ehm.. oki liksom..

Jeg sendte henne post. Fikk til svar at vi hadde ikke så mye til felles, og hun vil ikke at alle skal lese og se det private hun legger ut på FB.

Greit nok det, men hvorfor i alle dager har vi da så mange felles venner?

Flere av de er folk jeg vet hun ikke hadde noe særlig kontakt med på skolen.

Trodde poenget var å holde kontakten med mennesker du har møtt igjennom livet. Kanskje ikke alle tenker som meg..

Jaja, skal ikke si at jeg føler meg sur og såret.

For et merkelig vesen.. :glare:

 

Blir ikke sint heller vet du, bare veldig veldig skuffet.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Hva har status med det å gjøre egentlig?

Jeg har venner som skriver ny status for hvert åndedrag de tar, men jeg kan ikke si at det bryr meg nevneverdig. Jaok, det er LITT irriterende når det kun er deres navn som dukker opp med en usaklig tekst bak, men det er ikke grunn til å blokkere de?

Lenke til kommentar
Hva har status med det å gjøre egentlig?

Jeg har venner som skriver ny status for hvert åndedrag de tar, men jeg kan ikke si at det bryr meg nevneverdig. Jaok, det er LITT irriterende når det kun er deres navn som dukker opp med en usaklig tekst bak, men det er ikke grunn til å blokkere de?

Det er jeg enig, det er aboslutt ingen grunn til å blokkere noen/slette noen fra facebook. Jeg skjønner hvorfor du er irritert. Jeg bare synes det Karlson var festlig :)

Lenke til kommentar

Mye dumme statuser ute og går da.

 

En ting er når folk skriver "skal kose oss med det og det til middag" eller "baker" eller "skal gå en lang tur

 

Noe helt annet er de som skriver "ÅÅÅ, fy faen ka teit kan du bli egentligm herreguuuuuuud" i statusen sin. (for så å nekte å svare på hva som foregår.

 

Jeg irriterer meg over naboen min, men det er ikke noe nytt :) Er egentlig ferdig med å være irritert , så nå ler vi bare rått hver gang det er noe nytt som skjer der i gården :p

Lenke til kommentar
Mye dumme statuser ute og går da.

 

En ting er når folk skriver "skal kose oss med det og det til middag" eller "baker" eller "skal gå en lang tur

 

Noe helt annet er de som skriver "ÅÅÅ, fy faen ka teit kan du bli egentligm herreguuuuuuud" i statusen sin. (for så å nekte å svare på hva som foregår.

 

Jeg irriterer meg over naboen min, men det er ikke noe nytt :) Er egentlig ferdig med å være irritert , så nå ler vi bare rått hver gang det er noe nytt som skjer der i gården :p

 

Ikke bare jeg som irriterer meg over naboen altså.

 

Irriterer meg over at iphone ikke kom i dag heller.

Lenke til kommentar

Irriterar meg over mamma. Me fekk nytt kjøleskap i dag, og ho har bestemt seg for å pressa inn eit bord og to stolar på den minimale plassen me har, i staden for å ha det ope slik at kjøkkenet vert litt romslegare. For ikkje å gløyme at ho vert rasande og seier at eg ikkje har noko som helst å seie, når eg påpeikar at det er betre med plass til i det heile tatt kunne opne kjøleskapsdøra framfor å ha oppsamlingsplass for rot og drit.

Lenke til kommentar

At det ikke blir lysshow på Pulse of Floyd i Fredrikstad i morgen. De vil spille i mørket, men det er et møkkadårlig forbud mot høy musikk i bykjernen etter klokken 23.30, og det er ikke mørkt nok tidligere på kvelden. Vant billetter, det er i alle fall bra.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
Michael Jackson. Er så lei av alt mediaoppstyret rundt den fyren. Virker som annenhver nyhetssak i vg, dagbladet, cnn osv handler om ham. Må vel tåle å høre om ham hver dag i flere år fremover :hrm:

 

Det er litt trist, begynner nesten å se på musikken hans som Rybak sin musikk, utvannet til de grader.

Lenke til kommentar

Karrieremessig kunne han ikke ha dødd på et bedre tidspunkt. Om han hadde dødd som en gammel mann hadde han garantert ikke oppnådd den samme statusen blant tusenvis av tabloidmagasinlesere.

 

Endring:

Rettet en feil.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
Karrieremessige kunne han ikke ha dødd på et bedre tidspunkt. Om han hadde dødd som en gammel mann hadde han garantert ikke oppnådd den samme statusen blant tusenvis av tabloidmagasinlesere.

Åh lol. Du snakker som om han nyter statusen sin nå i døden.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Karrieremessige kunne han ikke ha dødd på et bedre tidspunkt. Om han hadde dødd som en gammel mann hadde han garantert ikke oppnådd den samme statusen blant tusenvis av tabloidmagasinlesere.

Åh lol. Du snakker som om han nyter statusen sin nå i døden.

 

Ser dere det ikke, det er en konspirasjon! Elvis-konspirasjonen er satt til verks! :tease:

Lenke til kommentar
Karrieremessige kunne han ikke ha dødd på et bedre tidspunkt. Om han hadde dødd som en gammel mann hadde han garantert ikke oppnådd den samme statusen blant tusenvis av tabloidmagasinlesere.

Åh lol. Du snakker som om han nyter statusen sin nå i døden.

 

Ser dere det ikke, det er en konspirasjon! Elvis-konspirasjonen er satt til verks! :tease:

 

Du KØDDER? :ohmy:

 

"hehe"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...