Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Ja men det er ikke så lett når det først skjer, ser for meg at du dytter over noen og de anmelder deg for blind vold, så tar de deg til avhør og finner en stor batanga-kniv buksen. Kan blant annet trekke inn det som skjedde med forumbrukeren Dragen, som ble beskyldt for å skade ei. Og han var lett å skylde på når de så rullebladet.

 

Jeg er utrolig trøtt, så jeg skriver rotete.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja men det er ikke så lett når det først skjer, ser for meg at du dytter over noen og de anmelder deg for blind vold, så tar de deg til avhør og finner en stor batanga-kniv buksen. Kan blant annet trekke inn det som skjedde med forumbrukeren Dragen, som ble beskyldt for å skade ei. Og han var lett å skylde på når de så rullebladet.

 

Jeg er utrolig trøtt, så jeg skriver rotete.

 

Kan forstås, men nå henger ikke jeg i kriminelle miljøer, eller har på meg kniven på byen. Dessuten har jeg ikke noe rulleblad.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over å måtte gå på do offentlig. Fordi det alltid er folk som er helt tomme i hodet og SKAL inn fortest mulig, derfor står og hamrer på døra og vrir på håndtaket helt til man kommer ut. Og i tillegg snakker om å se i nøkkelhullet om det er noen der!

 

Er visst mange som ikke skjønner at man må vente på sin tur... Dette skjedde 2 ganger på 2 dager. Heftig irriterende når man har vondt i magen og trenger å gjøre seg ferdig, eller hva?

 

Nå har jeg nesten fått "OffentligDoFobi".

Lenke til kommentar

Siste level i Trine, ihvertfall regner jeg med det er den siste siden jeg ennå ikke har klart den etter sikkert femti forsøk. Mer irriterende level har jeg ikke vært borti så langt tilbake jeg kan huske. Spillet var veldig bra helt hit da, det skal de ha.

 

Edit: Jeg kan like så godt nevne flaggermusene i samme slengen.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar
Irriterer meg over å måtte gå på do offentlig. Fordi det alltid er folk som er helt tomme i hodet og SKAL inn fortest mulig, derfor står og hamrer på døra og vrir på håndtaket helt til man kommer ut. Og i tillegg snakker om å se i nøkkelhullet om det er noen der!

 

Er visst mange som ikke skjønner at man må vente på sin tur... Dette skjedde 2 ganger på 2 dager. Heftig irriterende når man har vondt i magen og trenger å gjøre seg ferdig, eller hva?

 

Nå har jeg nesten fått "OffentligDoFobi".

Ok, er det snakk om voksne mennesker?? Har aldri opplevd dette. Det er jo bare å gjøre seg ferdig, hva kan de liksom gjøre?

Lenke til kommentar
Irriterer meg over å måtte gå på do offentlig. Fordi det alltid er folk som er helt tomme i hodet og SKAL inn fortest mulig, derfor står og hamrer på døra og vrir på håndtaket helt til man kommer ut. Og i tillegg snakker om å se i nøkkelhullet om det er noen der!

 

Er visst mange som ikke skjønner at man må vente på sin tur... Dette skjedde 2 ganger på 2 dager. Heftig irriterende når man har vondt i magen og trenger å gjøre seg ferdig, eller hva?

 

Nå har jeg nesten fått "OffentligDoFobi".

Ok, er det snakk om voksne mennesker?? Har aldri opplevd dette. Det er jo bare å gjøre seg ferdig, hva kan de liksom gjøre?

 

Nå begynte jeg å tenke :!:

Lenke til kommentar
Ok, er det snakk om voksne mennesker?? Har aldri opplevd dette. Det er jo bare å gjøre seg ferdig, hva kan de liksom gjøre?

Venter på at de river ned døra, tar et godt tak i deg og drar deg ut og legger deg ved siden før de bruker toalettet selv :!: .

 

Ontopic: Deadliest Catch. Fascinerende nok, men går jo hele fuckings tiden på Discovery :( .

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg grenseløst over at jeg må skrive på et standard QWERTY-tastatur!

Det moderne tastaturet ble utviklet SPESIELT for å skrive så SAKTE som mulig. Det ble utviklet til de gamle skrivemaskinene, for at stemplene/armene (eller hva det nå heter ...) ikke skulle henge seg opp i hverandre.

Men i dag er jo det ikke noe problem, så HVORFOR bruker det FORTSATT?

 

Og det ALLER VERSTE med saken, er at vi må lære å skrive FORT på dette ubrukelige tastaturet!

Det er som å ... som å ... som å stappe en blyant i øret, og så lære seg å skrive like fort med den, som du ville gjort med hendene. Det GÅR, men er VANSKELIG og UPRAKTISK.

 

Det finnes mange, BEDRE alternativer, som som Dvorak og Colemak. Dessuten er det mye mer behagelig å skrive på et Maltron-tastatur, fordi du slipper å bøye hendene på en vond måte!

 

NEI til QWERTY, JA til [insert Dvorak, Colemak or Maltron here]!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...