Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som absolutt skal la bikkjene hilse på hverandre når man lufter dem... ffffuuu - tar 4,2 sekunder så har hunden glemt at den ikke fikk hilse på den...

 

det er jo for at hundene skal bli vant med andre hunder:P hadde det vært bedre med at hunden drar alt den har i båndet for å drepe den andre????

Lenke til kommentar
Nettopp lastet ned en sak med en hel haug små .rar filer og når jeg har pakket dem ut så fikk jeg en iso fil på nesten 8gb.. Unødvendig bruk av plass heter det. Det betyr bare enda en stor fil å pakke ut.

Du pakker ut rar filene og "mounter" isoen i f. eks. Daemon Tools. Man pakker ikke ut isoer, det blir bare rot.

 

De små rar filene er fordi det skal kunne lastes opp til sider som rapidshare, deles lett på DC, osv...

Lenke til kommentar
Folk som absolutt skal la bikkjene hilse på hverandre når man lufter dem... ffffuuu - tar 4,2 sekunder så har hunden glemt at den ikke fikk hilse på den...

 

det er jo for at hundene skal bli vant med andre hunder:P hadde det vært bedre med at hunden drar alt den har i båndet for å drepe den andre????

 

Da man skal ta med dotten på hundeutstilling. Lærer nokså greit å bare gå forbi hvis det gjentaes mange nok ganger og hver gang de drar i båndet mot så tar man et ubehagelig nøkk...

Synes hvertfall det er irriterende. :ermm:

Lenke til kommentar

Unnskyld for at jeg spør, men hva faen kan være irriterende ved at to hunder får hilse på hverandre? Har selv hund, og synes det blir irriterende først når båndene begynner å vikle seg inn i hverandre.

 

Om man først er ute og går ute på tur med hund burde man klare på bruke 5 sekunder på å la hunden hilse på en annen. Om man bare ser på skjønner jeg i hvert fall ikke hva som er problemet

Lenke til kommentar

Små gutter i ungdomsskolealderen som skal gjøre så mye ut av seg. En gjeng med slike gutter satt på raden foran oss i kinosalen i dag. Tror de selv at de er så "tøffe" når de har på seg hiphop-klær i størrelse XL, og banner og bråker konstant både før og etter filmen?

Lenke til kommentar
japp, det første jeg skal gjøre når jeg er ferdig med VGS er å flytte til byen. Bygda er noe dritt spør du meg.

 

Jeg har erfart det, bor ikke der selv, men kjenner noen fra Jæren og har hytte på en bygd med 200 stk og 30km til nærmeste by som er Flekkefjord.

 

Hensynsløs drikking, råning, bling, veldig kort hår, vassendgutane og hardstyle. Am I right?

 

Små gutter i ungdomsskolealderen som skal gjøre så mye ut av seg. En gjeng med slike gutter satt på raden foran oss i kinosalen i dag. Tror de selv at de er så "tøffe" når de har på seg hiphop-klær i størrelse XL, og banner og bråker konstant både før og etter filmen?

 

Er enig i det, husker enda hvordan den tiden var. Var ikke like tragiske som dem, men jeg husker det enda og savner det ikke en plass. :p

Lenke til kommentar
japp, det første jeg skal gjøre når jeg er ferdig med VGS er å flytte til byen. Bygda er noe dritt spør du meg.

 

Jeg har erfart det, bor ikke der selv, men kjenner noen fra Jæren og har hytte på en bygd med 200 stk og 30km til nærmeste by som er Flekkefjord.

 

Hensynsløs drikking, råning, bling, veldig kort hår, vassendgutane og hardstyle. Am I right?

 

haha, ja. Bor på Ulefoss, ganske fattig her, rånere, 1 resturang, 1 klesbutikk og må kjøre minst 30 min viss man skal komme seg til kjøpesenter, svømmehal OSV. Noe som er veldig irriterende når man er 17 år og er avhening av buss.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...