Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

At morra mi henger seg opp i at barberer meg i dusjen, jævla hykleren tror at jeg skal gå rundt som en Chewbacca.

 

Hvor ellers kan du barbere deg? :O

 

Ja sant, det er bedre at det ender i hår-oppsamleren enn at jeg drysser hårene mine rundt over hele badet. Og det er snakk om kjønnshår ja. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan vet hun at du barberer deg i dusjen? Ser hun høvlen din, eller er det håret som er synlig? Isåfall så skjønner jeg hennes frustrasjon.

 

Du finner ikke noe mer usexy enn barbert/klipt HÅR som ligger på badet.

Du kan jo kanskje prøve å spyle vekk hårene som fester seg på "vegger og tak", eller fjerne det fra sluken.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Hvordan vet hun at du barberer deg i dusjen? Ser hun høvlen din, eller er det håret som er synlig? Isåfall så skjønner jeg hennes frustrasjon.

 

Du finner ikke noe mer usexy enn barbert/klipt HÅR som ligger på badet.

Du kan jo kanskje prøve å spyle vekk hårene som fester seg på "vegger og tak", eller fjerne det fra sluken.

 

 

Vel, litt av begge deler egentlig. Men det høres mer ut som det er tabuet med barberingen som er i fokus, ikke at jeg glemte at jeg legger igjen spor.

Lenke til kommentar

Kanskje jeg var litt rask med å si all norsk rap suger.

Kan heller si det slik at den nye norske musikken som har kommet iløpet av de siste årene får meg til å bli mektig irritert.

 

Gatas Parlament er vel ok, selv liker jeg Paperboys og sangenes deres.

 

Edit:

Youtube videoen var HAHAHA!!!

Viste akkurat hva jeg mente med Norsk musikk(rap) ^^

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke Rap generelt jeg, med noen sjeldne unntak. Men det som irriterer meg er at andre ikke respekterer det noen liker.

 

Slike personer som kommer med uttrykk som f.eks: "Æææææsj, elektronika er juks, det er bare noen som trykker på en datamaskin og får ut dårlige og kunstige toner!", av den grunn så vil ikke jeg hate hip hop og rap.

 

Rotete innlegg, irriterendes...

 

Btw: NRK sin extra-trekning har jævlig corny musikk.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at Paperboys ligger under feil artist på Spotify. Sakset fra beskrivelsen av gruppen:

The Paperboys are a Canadian folk music band, who blend Celtic folk with Mexican, Eastern European, African, zydeco and country influences. ~ Wikipedia

 

Yeah right. :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...