Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Øhm, hvordan skal de lønne rengjørerne? Tror du folk vil vaske dasser på kjøpesentre gratis? Og hvordan tror du det ville ha sett ut etter to dager uten rengjøring?

 

Det som irriterer meg med dassene er at jeg aldri har mynter på meg når jeg må på do. Så da må jeg kjøpe noe for å ta ut penger i nærmeste butikk. Hvorfor kan de ikke bare godta kort eller noe? Hvorfor kan det ikke være mulig å kjøpe klippekort for alle dasser i Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Øhm, hvordan skal de lønne rengjørerne? Tror du folk vil vaske dasser på kjøpesentre gratis? Og hvordan tror du det ville ha sett ut etter to dager uten rengjøring?

 

Det som irriterer meg med dassene er at jeg aldri har mynter på meg når jeg må på do. Så da må jeg kjøpe noe for å ta ut penger i nærmeste butikk. Hvorfor kan de ikke bare godta kort eller noe? Hvorfor kan det ikke være mulig å kjøpe klippekort for alle dasser i Norge?

 

Butikkene i kjøpesentret burde betale for dass rengjøring, det er nå i hvertfall min mening.

Er en skandale at man må betale for å gå på do.

Lenke til kommentar
Øhm, hvordan skal de lønne rengjørerne? Tror du folk vil vaske dasser på kjøpesentre gratis? Og hvordan tror du det ville ha sett ut etter to dager uten rengjøring?

Det finnes kjøpesenter uten betaling på toalettene også. Hmmmm mon tro hvordan de lønner rengjørerne?? Jeg sier bare ett ord: grådighet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...