Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hetebølgen som er nå for tiden, begynner å irritere meg en del nå. Man skal ikke klage på varmen, bla bla.... Jo, jeg klager, dette blir rett og slett "for mye av det gode", jeg har lyst på noen dager med regn og kaldt vær nå, så jeg kan få sove litt skikkelig på nettene og slipper å være våt av svette hele dagen.

Lenke til kommentar

Gud jeg irriterer meg over canal digital.

Nå klokken 2000 skulle jeg se en film på en av canal digital sine filmkanaler. Og hva får jeg servert? jo, faxxs feilmelding!!!!

Som går noe slik som dette: "Er du abonnement av denne kanalen vennligst vent, programkortet er under oppdatering og kan vare i opptil 2 timer" WTF!!!!

Om to timer er filmen ferdig og jeg ville se den nÅ::::: Banna greier... Skuffende fra canal digital!!

Nesten like gale som Viasat... ikke nok med det, Når en kunde betaler så mye penger i gebyr, abonnemetn, avgift og faen vet mer,

 

ARG§!!"!"

Lenke til kommentar

Blir så utrolig irritert over eksen som prøver å få meg tilbake.

Jeg slo opp i februar og fortsatt prøver hun, selv om hun har nettopp fått seg type.

 

Hun innser ikke at jeg misliker det kvinnemennesket til tusen for å prøve å gjøre meg om til tøffelen hennes og ikke få lov til å henge med hvem jeg vil.

 

Kan ikke hun bare forsvinne?! :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...