Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

"Åh, du tygger tyggegummi du ja." Forbanna gamle drittkjerring. HVA I HELVETE har du med det å gjøre da? "Ja, har du noe i mot det da?" svarte jeg. "Ja, jeg liker ikke det" "Ja vel, jeg har ingenting i mot det" "Nei, ikke du, men alle andre."

 

Idiotiske kunder, den siste uka på jobb skal dere få igjen. No more mr. nice guy. Jeg kommer ikke til å stå og høre på piss lengre, jeg kommer til å si ting slik de er. Dæven i helvete nå skal dere få. Og dere må bare klage til sjefen etter at jeg har sjelt dere ut etter noter, for han hater dere han og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Djises.. Hadde jeg truffet på en sur betjening, så skulle h*n pina meg fått hørt det.

Eller nei, jeg hadde sendt mail til sjefene ;)

Funker bra. Sist gang jeg gjorde det, ble jeg oppringt av en sjef som beklaget seg.

De blir IKKE glad når folk bak kassa ikke kan god kundebehandling !

Lenke til kommentar

Er det rart han er sur når kundene tydeligvis er noen fitteskaller som henger seg opp i om han tygger tyggis? For helvete, har noen støgge kunder på arbeid selv. Senest i går var det en jævel som spurte om han kunne prøve ei bukse inne på butikken, vi har ikke prøverom, sier jeg. Så går han, rister på hodet og kommer med et "neheinei, det var jo...". Rart man blir provosert eller? Helvete steike heller.

Lenke til kommentar
"Åh, du tygger tyggegummi du ja." Forbanna gamle drittkjerring. HVA I HELVETE har du med det å gjøre da? "Ja, har du noe i mot det da?" svarte jeg. "Ja, jeg liker ikke det" "Ja vel, jeg har ingenting i mot det" "Nei, ikke du, men alle andre."

 

Idiotiske kunder, den siste uka på jobb skal dere få igjen. No more mr. nice guy. Jeg kommer ikke til å stå og høre på piss lengre, jeg kommer til å si ting slik de er. Dæven i helvete nå skal dere få. Og dere må bare klage til sjefen etter at jeg har sjelt dere ut etter noter, for han hater dere han og.

Herregud for en sopp?

Lenke til kommentar

Det meste som skrives på Facebook-status er rett og slett crap som absolutt INGEN bryr seg en dritt om.

 

Edit,fant en status: *Navn* "du er den dtyggeste personen jeg noen gang har møtt ! jævla drittunge azz!"

 

Ingen bryr seg ! Og de som faktisk spurte hvem han snakka om, fikk ikke vite det heller-.- makan til idioti.

Lenke til kommentar
"Åh, du tygger tyggegummi du ja." Forbanna gamle drittkjerring. HVA I HELVETE har du med det å gjøre da? "Ja, har du noe i mot det da?" svarte jeg. "Ja, jeg liker ikke det" "Ja vel, jeg har ingenting i mot det" "Nei, ikke du, men alle andre."

 

Jeg synes også det er respektløst når folk i serviceyrker synlig tygger tyggegummi på jobb.

 

(Generelt er jeg enig med deg, kunder er slitsomme vesener.)

Lenke til kommentar
"Åh, du tygger tyggegummi du ja." Forbanna gamle drittkjerring. HVA I HELVETE har du med det å gjøre da? "Ja, har du noe i mot det da?" svarte jeg. "Ja, jeg liker ikke det" "Ja vel, jeg har ingenting i mot det" "Nei, ikke du, men alle andre."

 

Jeg synes også det er respektløst når folk i serviceyrker synlig tygger tyggegummi på jobb.

 

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Hvorfor det?

 

Etikette! For meg er det naturlig å reagere på sånt. Det blir som om dere er på en fin restaurant og kelneren som skal servere dere bælmer en colaboks og så raper og knuser den mot panna. Det sømmer seg ikke.

 

 

Nei, jeg er ikke en soss.

 

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Hvorfor det?

 

Etikette! For meg er det naturlig å reagere på sånt. Det blir som om dere er på en fin restaurant og kelneren som skal servere dere bælmer en colaboks og så raper og knuser den mot panna. Det sømmer seg ikke.

 

 

Nei, jeg er ikke en soss.

 

Det er jo vitterlig ikke det samme.

Det er sant at slikt skal ikke skje på restaurant, men dette er da en Mix vi snakker om her!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...