Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo vitterlig ikke det samme.

Det er sant at slikt skal ikke skje på restaurant, men dette er da en Mix vi snakker om her!

 

Begge deler er eksempler på upassende etikette i serviceyrker, bare at jeg gav et sterkere eksempel på slik oppførsel. Du måtte spørre "hvorfor det?", så selvfølgelig er meningene våre delte på det området.

 

Poenget er at jeg ikke synes eksempelet til Hyperio er særlig ille, heller motsatt vei, for det er altså flere som synes det er uhøflig enn kun eldre, bitre mennesker.

 

 

Dagens irritasjon:

 

Facebook-chat. Det skjer altfor ofte at jeg skriver en melding, og akkurat når/rett før jeg trykker på enter, går mottakeren offline, og jeg må kopiere meldinga og vente til fyren kommer online igjen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Okei, ble bedt i bursdag idag.

Skal være ikveld, men på meldingen sto det at jeg skulle ta med 80kr til mat og godteri. WTF?

Regner hun med å få gave å at jeg skal betale for maten når jeg er blitt bedt i bursdag.

Lenke til kommentar

Fy faen blir så irritert på han drittsekken i nabolaget! Kom på døra mi nå nettopp med ei anna jente og lurte på om jeg ble med å bade etterpå, men før jeg fikk svart sier han "men det blir du sikkert ikke med på"

Deretter, når hun spør om nyheter siden hun har vært borte sier han "han kan ikke si noe fordi han har ikke vært med på noe", det har jeg vel, det er bare at de to siste dagene har jeg vært opptatt med rydding, og timingen til de andre var dårlig.

 

Jeg har lyst til å ta en pinne og stikke den i øyet hans.

Lenke til kommentar
Jeg blir så helvetes irritert av den forbanna SPAM-dunken hotmail :realmad:

Penis Enlargement pills på tilbud :nei: F*EN TA MSN!! Jeg har jo ikke gitt bort e-posten min til noen sånne sider engang... Glad jeg har gmail ved siden av til "viktige" ting.

Det der er ikke MSN sin feil i hvert fall. Kun din egen, med mindre noen andre har skrevet epostaddressen din et eller annet sted på nettet.

Endret av Kim Salabim
Lenke til kommentar

Når det gjelder butikkunder, kunne jeg sikkert skrevet en hel bok om deres underholdende adferd på både godt og vondt. Jeg har imidlertid lært meg å ikke la meg provosere så lett lenger, men enkelte situasjoner er allikevel fryktelig irriterende.

 

Forrige lørdag kom det inn en kunde som spurte om vi kunne oppdatere iPhonen hans. Dessverre måtte jeg beklage at vi ikke hadde noen mulighet til å gjøre dette i dag. Så begrunnet jeg det med å si at "vi er færre på jobb på lørdager og vi har rett og slett ikke kapasitet til å gjøre dette nå, men kom tilbake på mandag så skal vi prøve å hjelpe deg."

 

"Hmpf! Mandag om to uker kanskje!? Møkkabutikk!" , og så gikk han sur og grinete av sted...

 

Selv om jeg bare ignorerte oppførselen hans, og tok meg av neste kunde, så synes jeg slik adferd er både irriterende og urettferdig. Hadde jo overhodet ikke nevnt noe om at det ville ta to uker, men at han kunne komme tilbake førstkommende mandag. Well, it's not only only, but but...

 

Har forresten en annen iPhone opplevelse, men den var bare morsom egentlig.

 

Kunde: jeg vil ha en iPhone.

Jeg: Ja det kan vi hjelpe deg med. Har du vurdert om du ønsker 8 eller 16 GB?

Kunde: Nei ingen av delene.

Jeg: Ååå da tenker du sikkert på neste generasjon iPhone som leveres både med 16 og 32 GB lagringskapasitet? Men den har ikke kommet på markedet riktig enda. Er det den du tenker på?

Kunde: Nei jeg vil ha 4 GB.

Jeg: Beklager det finnes ikke, du tenker kanskje på iPod?

Kunde: iPod nei, den går det jo ikke an å ringe med!

Jeg: Jeg skal gi deg fullstendig rett i det...

Kunde: Ja så har dere det eller har dere ikke det?

Jeg: Beklager det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med altså.

 

Jaja, sånn er det noen ganger, men "kunden har jo alltid rett", så da har vi ikke så mye vi skulle sagt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...