Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Bilder som dette. Hvem tar bilde av et lik? Folk mangler respekt. :ermm:

Husker det var en gammel mann som fikk hjerteinfarkt ved butikken her jeg bor. Og tror du ikke at det sto et ti talls mennesker rundt og så på mens sykebilen hentet han :wallbash:

 

At folk titter kan jeg forsåvidt strekke meg til å skjønne eller akseptere. Men slenge fram kameraet og ta et bilde er for meg alt for drøyt. En død person i likpose. Ja det er akkurat det jeg manglet i fotosamlingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er verdt mye penger for avisene, da de har noe å illustrerere artikkelen med.

 

Hadde glatt gjort det hvis jeg hadde fått penger for det, så lite bryr jeg meg.

 

 

Come to think of it, hadde gjort det om jeg hadde fått penger eller ei.

Endret av LanSi
Lenke til kommentar
Bilder som dette. Hvem tar bilde av et lik? Folk mangler respekt. :ermm:

Husker det var en gammel mann som fikk hjerteinfarkt ved butikken her jeg bor. Og tror du ikke at det sto et ti talls mennesker rundt og så på mens sykebilen hentet han :wallbash:

 

At folk titter kan jeg forsåvidt strekke meg til å skjønne eller akseptere. Men slenge fram kameraet og ta et bilde er for meg alt for drøyt. En død person i likpose. Ja det er akkurat det jeg manglet i fotosamlingen.

Å kaste et blikk er vel nærmest uungåelig, men å stå rundt å stirre...

Lenke til kommentar

at jeg har enorme problemer med å bestemme meg hva jeg skal gjøre fremover.

Skal inn til førstegangstjenesten i Januar, men vil helst inn etter sommeren nå. Ringte til vpv, og fikk høre at de hadde plasser ledig i luftforsvaret. Frister som bare det, men det starter jo i slutten av Juli nå. Greier ikke bestemme meg :(

Lenke til kommentar

1. Jeg skal på hytta i morra, ganske irriterende i seg selv.

 

(nå blir det verre)

2. For å dempe hyttedritten skulle jeg legge inn ny musikk på min iPod og får denne feilmeldingen ti ganger på rad

29uqc1w.jpg

 

3. For å dempe det, tenkte jeg å stikke på biblioteket å låne noen bøker for bilturen og oppholdet på hytta, men finner ikke bibliotek-kortet mitt. Finner bussbillet fra AUGUST 2008, men ikke bibliotek-kortet.

 

FUCK

 

edit: yes, fant kortet. nå tar jeg og henter noen bøker.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
1. Jeg skal på hytta i morra, ganske irriterende i seg selv.

 

(nå blir det verre)

2. For å dempe hyttedritten skulle jeg legge inn ny musikk på min iPod og får denne feilmeldingen ti ganger på rad

29uqc1w.jpg

 

3. For å dempe det, tenkte jeg å stikke på biblioteket å låne noen bøker for bilturen og oppholdet på hytta, men finner ikke bibliotek-kortet mitt. Finner bussbillet fra AUGUST 2008, men ikke bibliotek-kortet.

 

FUCK

 

edit: yes, fant kortet. nå tar jeg og henter noen bøker.

Det kunne faktisk bli verre: Tryna på moped nå. Har dusjet og vaska såret, men må fikse på sykkelen.. Irriterende!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...