Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv.

 

Er utrolig lett å uttale seg om dette når dere ikke har vært i skoene til de personene som faktisk er midt oppe i det hele. At dere faktisk uttaler dere om dette på den måten er faktisk tydelig tegn på at dere har mindre rett på livet enn "et negerbarn".

 

Det er jo bare fordi du er totalt indoktrinert.

Det er fordi du er en bortskjemt person som ikke vet hvilken verdi livet har for et menneske. Din verden roterer rundt deg.

Lenke til kommentar
Det er jo bare fordi du er totalt indoktrinert.

Jeg ville heller latt deg dø enn en tilfeldig person i Kenya. Du fortjener det så absolutt.

Ja, jeg ser ikke på meg selv som mer verdt enn folka der nede. Om jeg fortjener det er en annen sak.

Med slike holdninger; jo.

 

La oss se om vi klarer å la denne ligge, eller hva, folkens?

Urk, det gikk ikke denne gangen heller.

Å tie er det samme som å erkjenne. ;)

Lenke til kommentar
Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv.

Når ble det "urett" at noen er rammet av en sykdom?? Sånt skjer.

 

 

Det er jo bare fordi du er totalt indoktrinert.

Det er fordi du er en bortskjemt person som ikke vet hvilken verdi livet har for et menneske. Din verden roterer rundt deg.

Det er en illusjon at livet har noe verdi. Dette er kun for individets selvoppholdelse, ellers hadde mange flere tatt livet av seg.

 

Det er tilfeldig at det er negerunger, det kunne like godt være unger født her til lands, de bidrar jo også til overbefolkning. Forskjellen er at det ikke fødes så mange her. Jada det er kynisk, men verden er også kynisk i sin helhet.

 

Den sutre-reklamen irriterte meg bare, den skaper bare et nytt problem.

 

 

Det er jo bare fordi du er totalt indoktrinert.

Jeg ville heller latt deg dø enn en tilfeldig person i Kenya. Du fortjener det så absolutt.

Ja, jeg ser ikke på meg selv som mer verdt enn folka der nede. Om jeg fortjener det er en annen sak.

Med slike holdninger; jo.

Din holdning er ikke bedre. "La oss ta vare på ethvert individ som blir født, slik at menneskene kan kvele jordkloden til slutt"

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Du kan argumentere så mye du vil Warpx, men det er ikke til å komme unna at menneskerasen er på et så utviklet nivå, rent evolusjonært sett, at det å snakke om "survival of the fittest" og darwinisme blir helt feil.

Hvor utviklet vi er kommer jo helt an på hvor i verden vi er. På de minst utviklede stedene gjelder nok darwinisme fortsatt.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Det gjør ikke det. Poenget er at siden vi mennesker har utviklet følelser som empati, medfølelse, etc gir det oss et ansvar overfor andre, et ansvar som dyr som mangler slike følelser ikke har.

 

Nok off-topic: Det irriterer meg at det er såååå varmt i leiligheten min. For all del, klager ikke på varmen, men når jeg går i baris og svetter innendørs er noe galt :p

Lenke til kommentar

WarpX: Det finnes vel strengt tatt andre måter å unngå overbefolkning på enn å la "negerungene" sulte i hjel eller dø av malaria. Dødsraten er så høy at det er NØDVENDIG å få 10 unger for at familien skal overleve, og ved bedre levestandard vil det jo etterhvert bli færre og færre fødsler. Så hvis du er så lei av at "negerungene" overbefolker verden, foreslår jeg at du hjelper dem. Da gjør du vel faktisk jorda en tjeneste og, i det lange løp.

 

Snublefot: Huff, slike bilder trodde jeg man bare så på amerikanske filmer :wow: . Rett og slett kvalmt.

Endret av Akrobaten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...