Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som har en datamaskin som er smartere enn eieren. Da mener jeg ikke folk med dyre maskiner generelt, men folk med dyre maskiner som kun spiller WOW og kabal.

mulig jeg havner inn under denne kategorien. ikke det at jeg bare sitter med wow. har aldri spilt wow for å ha det sagt. uansett så brukte jeg masse kling på å gjøre maskinen til det mer ultimate. 3 måneder gikk bare til gaming av diverse spill og utallige benchmarks for å teste mitt nye vidunder. nå er jeg temmelig lei av spill. bruker for det meste bare datamaskinen til nettsurfing,musikk og skriving av fakultetsoppgaver.

til det hadde en standard maskin til 5-6k vært mer enn nok.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Folk som har en datamaskin som er smartere enn eieren. Da mener jeg ikke folk med dyre maskiner generelt, men folk med dyre maskiner som kun spiller WOW og kabal.

mulig jeg havner inn under denne kategorien. ikke det at jeg bare sitter med wow. har aldri spilt wow for å ha det sagt. uansett så brukte jeg masse kling på å gjøre maskinen til det mer ultimate. 3 måneder gikk bare til gaming av diverse spill og utallige benchmarks for å teste mitt nye vidunder. nå er jeg temmelig lei av spill. bruker for det meste bare datamaskinen til nettsurfing,musikk og skriving av fakultetsoppgaver.

til det hadde en standard maskin til 5-6k vært mer enn nok.

 

Har det nesten slik jeg også, bare at jeg har ikke noe ekstrem rigg da.

Fikk meg ny PC for under en måned siden, og har spilt spill som GTA IV, Fallout 3, Assassins Creed, og Mirrors Edge i rundt 2 uker nå, men nå er det nok.

 

Er lei, og det bruker tiden min. Så hvordan jeg skal klare å utnytte denne PC-en nå, er uvisst.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Folk som gjemmer aggresjonen sin og lar det gå utover kjøkkenutstyret eller DØRENE!!!

 

Folk som er sint på objekter.

F.eks hvis de skaller hodet i noe, og sier "JÆVLA SKAP"

 

Folk som smeller med døra. Det hjelper faen ikke noe som helst å skade treverket!

Hvorfor skal folk være så jævla sinte i det hele tatt? JÆVLA IDIOTER.

 

Pust og ta det rolig, til de det gjelder.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

<Nerder som ikke gjør noe annet enn å spille, og er hjemme fra skolen for å spille...

 

Og folk som klager hele tiden, f.eks "Mamma, jeg har vondt i magen, vondt i halsen, vondt i ondten(Later som han har vondt)

OG SPESIELT FOLK SOM HAR VONDT I VILJEN!!! :nei:

OG IKKE MINST FJORTISER SOM SIER ORD UTEN MENING OG SMELLER MED DØRER!

Endret av Zaddelion
Lenke til kommentar

Programmet "Microsoft Works Tekstbehandling", irriterer meg noe JÆÆÆÆÆVLIG!

Har skrevet en stil, og det er sinnsykt vanskelig med det drittprogrammet. :wallbash:

Resultatet til slutt blir jo bra, men alle småfeilene underveis gjør meg gaaal.

 

Og ikke nok det det, nå oppdaget jeg at jeg går glipp av LFC-kampen i helgen.

Pga at jeg skal til BJORLI, for faen! :(:wallbash::realmad:

Endret av Perfecta
Lenke til kommentar
Programmet "Microsoft Works Tekstbehandling", irriterer meg noe JÆÆÆÆÆVLIG!

Har skrevet en stil, og det er sinnsykt vanskelig med det drittprogrammet. :wallbash:

Resultatet til slutt blir jo bra, men alle småfeilene underveis gjør meg gaaal.

Høhø. :whistle:

 

Har jeg skrevet noe feil nå? :p

 

Programmet heter det, så :innocent:

Lenke til kommentar
Programmet "Microsoft Works Tekstbehandling", irriterer meg noe JÆÆÆÆÆVLIG!

Har skrevet en stil, og det er sinnsykt vanskelig med det drittprogrammet. :wallbash:

Resultatet til slutt blir jo bra, men alle småfeilene underveis gjør meg gaaal.

Høhø. :whistle:

 

Har jeg skrevet noe feil nå? :p

 

Programmet heter det, så :innocent:

Du har ikke skrevet feil.

 

Syntes bare det var litt morsomt at det heter Microsoft Works når det ikke gjør det (å virke altså).

 

Var kanskje litt tørt.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...