Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BRANNALARMEN!

 

 

De har jo montert flyalarm i hybelen.

 

 

 

Dette her dures VELDIG HØYT helt til brannvesenet kommer og skruer den av:

[Advarsel: Høyt volum] alarm.mp3

 

 

 

Vet den er der for å redde livet mitt i tilfelle brann, men det gjør ikke falske alarmer mindre irriterende.

tilfeldig med at eg såg the rectifier tidligare i dag?

 

At under utforkjøringen på NRK, uttalte de Didier Cuche som Didier Kysj. GRR

er dette rett: Didier kusjè?

sånn ville eg sagt det iallefall

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

 

BRANNALARMEN!

 

 

De har jo montert flyalarm i hybelen.

 

 

 

Dette her dures VELDIG HØYT helt til brannvesenet kommer og skruer den av:

[Advarsel: Høyt volum] alarm.mp3

 

 

 

Vet den er der for å redde livet mitt i tilfelle brann, men det gjør ikke falske alarmer mindre irriterende.

 

 

Glimrende, der fikk jeg kanskje svar på en alarm som faktisk kan vekke meg om morgenen ;)

Lenke til kommentar
At under utforkjøringen på NRK, uttalte de Didier Cuche som Didier Kysj. GRR

er dette rett: Didier kusjè?

sånn ville eg sagt det iallefall

 

Cuche uttales på tysk (han er fra sveits/østerrike om jeg ikke tar helt feil) som "Kohe" .. på en måte.. Ch-lyden blir som i achmed.. "Kohe"... :p

 

Men om han heter Cüche, ville det vært "kykje"

 

:)

Lenke til kommentar
BRANNALARMEN!

 

 

De har jo montert flyalarm i hybelen.

 

 

 

Dette her dures VELDIG HØYT helt til brannvesenet kommer og skruer den av:

[Advarsel: Høyt volum] alarm.mp3

 

 

 

Vet den er der for å redde livet mitt i tilfelle brann, men det gjør ikke falske alarmer mindre irriterende.

 

 

Glimrende, der fikk jeg kanskje svar på en alarm som faktisk kan vekke meg om morgenen ;)

 

Jeg er praktisk talt umulig å vekke om morgenen, men den alarmen klarte det helt fint ... en lørdags morgen.

 

 

Fint at det øredøvende bråket kan gjøre noe nytte for seg i hvert fall.

Lenke til kommentar

Mp3 filen vil spilles av på volumet du velger. Ettersom lydfiler lagrer volum på en skala fra 0db (fullt volum) til f. eks. -36db.

 

Altså, den filen representerer ikke det absolutte volumet, bare volumet relativt til den øvre grensen jeg satte for opptak.

 

 

Kort sagt: Det med å vekke døve er bare relevant hvis du har en slik sirene på rommet.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Jeg hadde en meget irritetende opplevelse ista!!!

Skulle på en bensinstasjon for å kjøpe melk, cola og nudler. Gav kjerringa en femhundrelapp. Hun hadde ikke å gi igjen på det. Ehm..neivel.. Dro til en annen bensinstasjon, og kjøpe det jeg skulle ha. De hadde ikke nudler, så jeg stoppet på den førset bensinstasjonen igjen. Ga dama en hundrelapp.

Hun hadde ikke å gi igjen på den heller?!

Jeg var trøtt, "grinete" og SKULLE ha denne koppen med nudler.

Var så sint at jeg holdt på å sprekke, inni meg.

Mannfolket mitt ble forbanna da jeg kom ut tomhendt, og gikk inn. Han gav henne noen gloser, og kom ut med en kopp nudler. Hun fikk til å veksle en femtilapp, såvidt det var.

 

Jeg hørte hun sa til en annen fyr, at de hadde vært tom for veksel siden i går, eller noe.

Forbanna altså.

Hva med å skrive en lapp på døra? "Sorry, vi har ikke veksel". :wallbash:

 

Tenk om jeg hadde kjøpt meg varmmat. Da måtte hun ha kastet maten etterpå. Fordi hun spurte ikke på forhånd om jeg hadde med meg cash, og jeg vurderte sterkt å kjøpe meg varm mat.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
DET driter jeg i.

Hun jobber der, og har derfor et ansvar, slik som alle andre.

Når de ikke har hatt veksel på et døgn, burde de ha gjort noe med det. Ikke så der som en sløv tosk.

 

tviler på at hun har jobbet der ett helt døgn også :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...