Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Emoer" er et veldig tragisk begrep, da de fleste oppegående personer vet at mennesker har personlighet, og å trekke en gruppe (i dette tilfellet emoer, og Blinks tilfelle - alle som ikke er ariske) ned i søla er helt på trynet.

.... Da de fleste oppegående personer ser forskjellen på en rase og folk som kler seg opp i kostymer fordi de ikke kom inn på klassens fotballag.

Lenke til kommentar
"Emoer" er et veldig tragisk begrep, da de fleste oppegående personer vet at mennesker har personlighet, og å trekke en gruppe (i dette tilfellet emoer, og Blinks tilfelle - alle som ikke er ariske) ned i søla er helt på trynet.

 

Mhm.

 

On the other hand, irriterer meg at jeg naturlig sett sover så forbanna lenge. Er ikke skapt for jordlige døgn.

Lenke til kommentar
"Emoer" er et veldig tragisk begrep, da de fleste oppegående personer vet at mennesker har personlighet, og å trekke en gruppe (i dette tilfellet emoer, og Blinks tilfelle - alle som ikke er ariske) ned i søla er helt på trynet.

.... Da de fleste oppegående personer ser forskjellen på en rase og folk som kler seg opp i kostymer fordi de ikke kom inn på klassens fotballag.

Så klart, men det handler om å ta alle under samme kam.

 

Slutt med det.

Lenke til kommentar
Så klart, men det handler om å ta alle under samme kam.

 

Slutt med det.

Aldri trodd en kommunist skulle si dette til meg. :!:

 

Men greia er at begrepet "emo" er tvetydelig, og hadde du lest litt av det jeg skrev så ville du sett hvilket aspekt av denne trenden jeg ser på som kvalmende og destruktiv. Faktumet at "emoer" verver de som er sosialt utilpass betyr at vi får mindre skolerte individer. Tror fortsatt at den største kilden til "unormale" interesser som politikk, historie o.l. ligger til de som ikke passer helt inn. Blant ungdom, selvsagt.

Lenke til kommentar

Ting som irriterer meg noe grenseløst:

 

*Venner som kun tenker på seg selv.

*Folk som generelt ikke tenker før de gjør ting.

*Venner og bekjente som bruker feil ord, og ikke skjønner det selv.

*Personer som tolker en diskusjon som starten på en krangel.

*Folk som undervuderer meg. ! Arg...

*Kurset jeg går på der jeg lærer ting jeg kan ifra før. (Tvangskurs ifra nav)

*Generelt dumme mennesker.

 

Og mye mer... :)

Lenke til kommentar
Nice fuzzyboots. Bilde som argument. Trodde virkelig du ikke kunne synkere lavere .....

 

:D

Det bilde innehar mer saklighet enn det du har presentert her. Vil du kommentere poenget mitt, eller trekke tilbake førnevnt påstand?

 

Jeg sitter jo bare å skitsnakker om bagateller. Men vi kan godt dra en litt mer formell vending på intrigen.

Lenke til kommentar
Som bringer oss til min tidligere påpekte irritasjon: De av 91+ generasjonen som er kunnskapsløse og usaklige.

 

Er selvfølgelig en helt naturlig ting, men irriterer rimelig bra for det.

 

Føler meg truffet :p

 

Hvorfor akkurat 91? Er du født i 90?

 

Vel, om du bare faktisk leser hva jeg har skrevet, så vil du ikke føle deg truffet av utsagnet med mindre du faktisk er kunnskapsløs og bedriver usaklig argumentering. At jeg skriver 91+ er hovedsaklig fordi disse er unge, de har i det siste florert på forumet(gjort seg rimelig synlige) og er som de fleste som har vært i den alderen umodne.

 

Håper det klarner opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...