Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Alle facebookgrupper jeg blir invitert til. Tror de virkelig de gjør en forskjell?

Greit nok med matvarer da det faktisk viser det er et marked for et produkt, men:

 

Senk aldersgrensen på lappen! (skjer at det går igjennom før vi fyller 18...)

Boikott Shell og Statoil for å presse ned prisene!! (jah, smart at vedkommende som inviterte meg var på Statoil idag)

PROTESTAKSJON MOT BENSINPRISER (ohh yeah!)

Hjelp oss med vannscooter loven (tror ingen av de jeg kjenner vet hva den går ut på, eller blir påvirket av dette på noen som helst måte).

 

Trykker folk virkelig "ja" på alt slikt? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Irriterer meg GRENSELØST over at folk forsvarer det rasshølet som sendte inn massakertrusselen til skolen vår idag. "Det var jo bare en spøk daa, ha litt humor, dere fikk jo tidlig ferie." DRITMORRO. Nei.

 

Henger meg med på den her Kine. Var jææævlig kjipt gjort. Spesielt når vi ikke fikke ta med oss tinga våre ut heller da. ARG. Er så sint >:(

Lenke til kommentar
Irriterer meg GRENSELØST over at folk forsvarer det rasshølet som sendte inn massakertrusselen til skolen vår idag. "Det var jo bare en spøk daa, ha litt humor, dere fikk jo tidlig ferie." DRITMORRO. Nei.

Henger meg med på den her Kine. Var jææævlig kjipt gjort. Spesielt når vi ikke fikke ta med oss tinga våre ut heller da. ARG. Er så sint >:(

 

Enhver 17åring burde være såpass oppegående at man ikke tuller med slikt. Faen, kan umulig ha unngått og høre om de andre som har skjedd. Det er ikke verdt fritida man får ekstra. Det irriterer meg >-<

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...