Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Åh spar oss.

Dette skjer søren meg hele tida.

Person A irriterer seg over fenomen B på forumet.

Personer som faller delvis under B kommer og forsvarer seg og kaller person A teit.

Noe som fører til en svadadiskusjon basert på fordommer over et par sider.

 

Ja, en kan irritere seg over hovedandelen av 91+-fødte her på forumet.

Kan legge til "fail", "epic", "facepalm.jpg" er også idiotiske greier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Facepalm passer når du er oppgitt, ikke som argument.

Poenget er? Det er hyppigheten, hver gang noen stiller et litt lett spørsmål, så kommer en gjøk med facepalmbildet, eller om en ikke liker en diskusjon som pågår i en tråd hvor alle kan lufte sine personlige meninger.

Selv tar jeg min egen personlige facepalm her hjemme om jeg blir oppgitt nok, men ser ikke behovet for å vise alle andre hvor oppgitt jeg er.

Lenke til kommentar
Facepalm passer når du er oppgitt, ikke som argument.

Når vi diskuterer et emne, og du sporer av til den grad - føler jeg at en facepalm er på plass. Greit at du interesserer deg for kommunisme, men om du er det eller ikke gir jeg døyten i. Du har Lenin på profilbildet, så jeg bare antok i farten. Det var ingen invitasjon til en heldigrert diskusjon om du er kommunist eller ikke.

 

Det var ingen grunn til å argumentere utover det du skrev, da det ikke hadde noe med emnet vi diskuterte å gjøre. Jeg er dog åpen for en metadiskusjon, om det skulle være nødvendig?

Endret av fuzzyboots
Lenke til kommentar
Facepalm passer når du er oppgitt, ikke som argument.

Poenget er? Det er hyppigheten, hver gang noen stiller et litt lett spørsmål, så kommer en gjøk med facepalmbildet, eller om en ikke liker en diskusjon som pågår i en tråd hvor alle kan lufte sine personlige meninger.

Selv tar jeg min egen personlige facepalm her hjemme om jeg blir oppgitt nok, men ser ikke behovet for å vise alle andre hvor oppgitt jeg er.

 

Og nå gjør dere det igjen, hmm?

Lenke til kommentar

co2:

Er det noe jeg hater mer enn 'etterpåkloke' bedrevitere så er det folk som kommer med tomme påstander. Så, har du empirisk grunnlag til å backe påstanden din, eller er dette bare for å snakke deg bort?

 

Makan til eksempel på barnslighet, usaklighet og stråmannsargumentasjon skal man lete lenge etter.

Men av alle her er det jeg som bedriver stråmannargumentasjon? Vel, enten så er du ikke kjent med begrepet, eller så bør du lese over én gang til. For jeg er veldig interessert i å vite hvem som tok initativet til å digrere denne diskusjonen. Var det jeg som ville diskutere "emo trenden" eller dere som skulle gjøre dette om kommunisme og min holdning? Du vet, 91+ med lite kunnskap...

 

Strengt tatt ikke noe poeng i å føde trollet Fuzzyboots.

Strengt tatt er det du gjør nå "å føde trollet". Why so hypocrite?

Lenke til kommentar
co2:

Er det noe jeg hater mer enn 'etterpåkloke' bedrevitere så er det folk som kommer med tomme påstander. Så, har du empirisk grunnlag til å backe påstanden din, eller er dette bare for å snakke deg bort?

 

Makan til eksempel på barnslighet, usaklighet og stråmannsargumentasjon skal man lete lenge etter.

Men av alle her er det jeg som bedriver stråmannargumentasjon? Vel, enten så er du ikke kjent med begrepet, eller så bør du lese over én gang til. For jeg er veldig interessert i å vite hvem som tok initativet til å digrere denne diskusjonen. Var det jeg som ville diskutere "emo trenden" eller dere som skulle gjøre dette om kommunisme og min holdning? Du vet, 91+ med lite kunnskap...

 

Strengt tatt ikke noe poeng i å føde trollet Fuzzyboots.

Strengt tatt er det du gjør nå "å føde trollet". Why so hypocrite?

 

Du ser ikke helt ut til å ha oversikten over det du legger frem. For å kommentere empirisk grunnlag, så kan jeg på 5 min slenge ut artikler som:

http://www.myd.govt.nz/EventsConferences/m...atureminds.aspx

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/artic...-2005Jan31.html

http://ihealthbulletin.com/blog/2009/02/08...ain-immaturity/

 

Så nei, her er det ikke snakk om å snakke seg bort eller tomme påstander. Først og fremst kan man finne empirisk grunnlag blant forum medlemmer her. Jeg har både yngre og eldre søsken og jobber i utelivsbransjen(vakt) og er det noe som er allmenn kunnskap i sentrum er det at det siste man ønsker er ungdommen i alder ca 19 og nedover.

På den andre siden gjør du halve arbeidet for meg ved å i det hele tatt skrive innleggene som du gjør og lar andre lese dem.

 

Du henviser til ungdommer som hører til fenomenet "emo" med "denne gjengen med sosialt inkompotente beinternetherozzz. Kvalmende!" Du kalte Cypheron for kommunist og latterligjorde ham uten noen form for bekreftelse på at han var det. Altså du tillegger en person meninger som ikke er hans og bruker disse mot ham, dette er til din informasjon stråmannsargumentasjon i sin reneste form.

At dette ble en diger diskusjon er stort sett ikke annet enn medlemmers reaksjon på din usaklighet og arroganse, en linje som du bare fører videre jo mer du mates.

 

Med det sagt er du ikke verdt å bruke noe mer tid på med mindre du slutter å oppføre deg som en unge.

Endret av co2
Lenke til kommentar
Du ser ikke helt ut til å ha oversikten over det du legger frem. For å kommentere empirisk grunnlag, så kan jeg på 5 min slenge ut artikler som:

http://www.myd.govt.nz/EventsConferences/m...atureminds.aspx

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/artic...-2005Jan31.html

http://ihealthbulletin.com/blog/2009/02/08...ain-immaturity/

Dette er ikke empiri. Det viser dog at du ikke forstår deg på begrepene 'empiri' og 'modenhet', da det du presenterer ikke innehar et snev av det førnevnte. Modenhet finnes i 100 varianter, og det er helt avhengig av hvilken type og/eller hvilke faktorer du vil at skal spille en rolle. Før du nevner hva som skal ligge til grunn for "modenheten" eller hvilken fremgangsmåte du vektlegger under forsøkene, er begge begrepene dødfødt i denne sammenhengen.

 

Så nei, her er det ikke snakk om å snakke seg bort eller tomme påstander. Først og fremst kan man finne empirisk grunnlag blant forum medlemmer her. Jeg har både yngre og eldre søsken og jobber i utelivsbransjen(vakt) og er det noe som er allmenn kunnskap i sentrum er det at det siste man ønsker er ungdommen i alder ca 19 og nedover.

På den andre siden gjør du halve arbeidet for meg ved å i det hele tatt skrive innleggene som du gjør og lar andre lese dem.

Nei, jeg snakker bare skit her på OT. Om du vil ha en saklig diskusjon, vil jeg mer enn gjerne ta det på politikk eller religions forumene.

 

Du henviser til ungdommer som hører til fenomenet "emo" med "denne gjengen med sosialt inkompotente beinternetherozzz. Kvalmende!" Du kalte Cypheron for kommunist og latterligjorde ham uten noen form for bekreftelse på at han var det. Altså du tillegger en person meninger som ikke er hans og bruker disse mot ham, dette er til din informasjon stråmannsargumentasjon i sin reneste form.

At dette ble en diger diskusjon er stort sett ikke annet enn medlemmers reaksjon på din usaklighet og arroganse, en linje som du bare fører videre jo mer du mates.

Dette er jo praktfulle eksempler på stråmannargumentasjon. For det første er min beskrivelse av "emoer" både irrelevant for poenget mitt. Jeg gav ikke Cypheron noen relevante meninger, bare en tøyse kommentar som var langt utenfor poenget. Det var forøvrig her han svarte med den mest velformede stråmannen jeg har sett på lenge, hvilket som forøvrig førte til en facepalm.

 

Jeg nekter å bøye meg over for arrogante bedrevitere som deg, nettopp av samme grunn. Men vil du dra dette lengre vil jeg mer enn gjerne være med på diskusjonen. Det er veslevoksne som deg som roper "troll troll", men erfaringen min er at dere ikke har noe dere skulle ha sagt, da all formell kritikk ser ut til å prelle av. Du følger iallefall opp stereotypen.

Endret av fuzzyboots
Lenke til kommentar
Strengt tatt er det du gjør nå "å føde trollet".

Puuuh takk gud for at jeg er mann så jeg slipper å føde noe troll :)

 

Vil bare være litt kverulant idag :p Du slipper å føde noe troll, ja. Men du slipper ikke unna med å sprute og skape noe troll :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...