Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At gamle, forstyrra grandtanter bur i hytta tomt i tomt med oss. Sånne tanter som ikkje har noko problem med å fortella ein usikker 8-åring at ho e for tjukk og må slanka seg. Og selvfølgelig skal ho hjelpa til å gjera meg tynnare, ved å gi meg hold-inntruser som ho har brukt sjøl i sikkert ti år. "Så ser ikkje magen din så stor og stygg ut," seie ho.

 

For ikkje å nevna alt da andra dritet ho serverer. Ho har ikkje noko problem med å nevna dei perfekte kusinene og slektningane på andre sida av slekta, i same setning som ho kjem med ein eller anna idiotisk kommentar mot meg, mamma eller Julie. Da versta e at ho e so dum at ho ikkje skjønne at ho seie nåke upassande, og derfor berre turar fram. Og at ho ikkje begrip korfor eg tilfeldigvis ikkje e heima når dei kjem, eller korfor eg alltid har noko å gjere, korfor eg aldri kjem på besøk lenger osb. :dontgetit:

 

No e dei komme heim i påsken :wallbash:

Lenke til kommentar
Jeg fyller 24 i sommer(herregud.blir jeg virkelig så "gammel" ja..) og blir ofte spurt om leg. :innocent:

Hender at jeg glemmer legitimasjonen min hjemme, når jeg skal på byen en lørdagskveld. Det er HAT. Jeg føler meg naken :p

 

Som gutt i tenårene fikk jeg bare med meg den siste setningen.

Slikt "IRRITERER SÅ GRENSELØST!" du ødela hjernen min :innocent: :!:

Lenke til kommentar

At jeg logget ut av steam-kontoen min i dag, og nå husker jeg ikke passordet ... Og ikke kan jeg sende passord til e-posten jeg registrerte med, hvorfor? Fordi jeg ikke husker passordet. Da må jeg nok kjøpe CS:S + 1.6 på nytt ... Igjen! FAEN, hater hukommelsen min enkelte ganger.

Lenke til kommentar

BRANNALARMEN!

 

 

De har jo montert flyalarm i hybelen.

 

 

 

Dette her dures VELDIG HØYT helt til brannvesenet kommer og skruer det av:

[Advarsel: Høyt volum] alarm.mp3

 

 

 

Vet den er der for å redde livet mitt i tilfelle brann, men det gjør ikke falske alarmer mindre irriterende.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
BRANNALARMEN!

 

 

De har jo montert flyalarm i hybelen.

 

 

 

Dette her dures VELDIG HØYT helt til brannvesenet kommer og skruer den av:

alarm.mp3

 

 

 

Vet den er der for å redde livet mitt i tilfellet brann, men det gjør ikke falske alarmer mindre irriterende.

 

I SVARTE!

 

Trykket på linken uten å tenke over det eller at volumet på pcn er på max. fitta

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...