Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det høres ut som folkene i nabohybelen prøver å rive ned bygningen.

 

Å SÅ LEI JEG ER AV BRÅKET!

 

 

Gidder ikke å prøve å snakke til dem, det høres ut som de er temmelig fulle og da fører det nok bare til at de bråker mer.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Irriterer meg GRENSELØST over at folk forsvarer det rasshølet som sendte inn massakertrusselen til skolen vår idag. "Det var jo bare en spøk daa, ha litt humor, dere fikk jo tidlig ferie." DRITMORRO. Nei.

 

Hehe, skulle ønske jeg var der...

 

Angående hybelbråk.

Det høres alltid ut som de skyller ned steiner i dassene når de trekker... Form for PrisonBreake over meg? Eller rett og slett kommer fra alle kanter.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Angående hybelbråk.

Det høres alltid ut som de skyller ned steiner i dassene når de trekker... Form for PrisonBreake over meg? Eller rett og slett kommer fra alle kanter.

Bor du i en av de nederste etasjene i en blokk? Kanskje det detter et stykke og treffer et vinklet rør.

 

Høres irriterende ut.

 

 

Er glad for at jeg bor i øverste etasje. Da slipper jeg i hvert fall bråk fra etasjen(e) over, som tramping og slikt.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg grenseløst over:

 

At jeg har to ledige harddiskplasser som jeg ikke kan bruke fordi skjermkortet er i veien.

At den nye harddisken derfor må ligge utenfor kabinettet til jeg finner en løsning.

At kabinettet er fullt av rot.

At jeg rotet bort strømkabelen jeg skulle bruke til harddisken slik at jeg måtte finne en annen.

At rommet mitt er så fullt av rot som jeg roter vekk ting i.

At jeg har så mange ting i et så lite rom.

At jeg ikke har noen annen plass å putte disse tingene.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

enig jeg også. de ble plutselig en hype. alle måtte ha dem. inkludert meg. lyden var grei nok,men fyfaen som lyden smittet. både inn og ut. samtidig var de spinkle. tok ikke lange tiden før høyre siden begynte å slarke.

 

jeg har faen ikke påskeferie. påskeuka blir for meg bare en standard forelesningsuke.

MEN til gjengjeld for få ferier, så begynner min sommerferie 10.mai og varer helt til slutten av august:)

 

da skal jeg faenmeg godte meg så sinnsykt;)

Lenke til kommentar
enig jeg også. de ble plutselig en hype. alle måtte ha dem. inkludert meg. lyden var grei nok,men fyfaen som lyden smittet. både inn og ut. samtidig var de spinkle. tok ikke lange tiden før høyre siden begynte å slarke.

 

Hva er det dere gjør med Koss'ene deres for å ødelegge de egentlig? Mine har jeg byttet ut en gang i løpet av 5 år elns, og det var fordi den siden hang litt dårlig. That's it. Jeg synes de har en helt grei lyd til å være såpass "små og diskret" (jeg mener, du får jo King Size headsett). Jeg er ihvertfall fornøyd :)

 

EDIT: Kanskje ikke diskre, mtp lyden. Men tenker utseendemessig

 

Til en annen ting, jeg hater å ha altfor mye å tenke på. Det kan være masse viktig, og det kan gjerne føre til at noe av det blir glemt. Jeg skal flytte, jeg skal i militæret, bilen må fikses, regninger skal betales, ting skal vaskes, ting skal læres/gjøres på jobben. Og alt dette skal fungere oppi hodet mitt også :p Jeg er helt utrolig glad for at jeg får meg et par dager på fjellet til neste helg.

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar
Kjente du fyren? Var han like idiot som det høres ut som han må ha vært? Spesielt med tanke på at han skrev en oppgave om skolemassakre samtidig, burde jo ha fått med seg hva som har skjedd under andre tulle-trusler.

 

Kjenner ikke fyren. Vet hvem han er. Har bekjente som er bekjente av han osv.

Han har vel aldri virka helt klar i toppen, fikk jo ett greit bevis på det igår.

Han syns nok han har vært forbanna morsom nå som han har blitt frikjent. Hurra...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...