Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du absolutt skal vri og vende på det for å få deg selv i ett godt lys så kan vi gjerne endre det til "Dropp de kjedelige nasjonalistiske og rasistiske meningene dine, Blink" hvis det gjør deg mer til freds.

Det er ihvertfall mindre dømmende da dere ikke kjenner meg personlig :) Men meningene mine "IMO" er ikke rasistiske men bare nasjonalistiske.

Lenke til kommentar
Hva syntes vi om emoer da? Nå snakker jeg om ungdommen som gjør Norge om til Japan, og gutter om til jenter.

 

Tror beleste ungdommer blir sjeldnere å sjeldnere nå som de har laget et eget motemiljø for de sosialt skutte.

 

Vil nesten påstå at "emoer" har et mer omfattende forhold til litteratur enn ungdom ellers.

Lenke til kommentar
Vil nesten påstå at "emoer" har et mer omfattende forhold til litteratur enn ungdom ellers.

Svært uenig :)

 

Vel, det er nå min erfaring med de jeg kjenner som kan betegnes å være emoer, til en grad iallefall.

 

Du kan jo prøve å legge noen begrunnelser bak?

Lenke til kommentar
Emoer har også ett mer reelt syn på livet enn oss "vanlige" personer IMO.

Du kan ikke være seriøs?

 

Du kan jo prøve å legge noen begrunnelser bak?

Er ikke så godt det, men fra de jeg kjenner så finnes det ikke et snev av "relevant" kunnskap.

 

Det de kan på andre hånd er å skrive "AWW :3333 xD xD :xx xd" og whatnot. Kvalmer meg at potensielle fagnerder skal gå tapt til denne gjengen med sosialt inkompotente beinternetherozzz. Kvalmende!

 

Sorry, det ble kanskje litt i drøyeste laget. Men jeg har ikke sett en ordentlig skolert "emo" NOEN gang.

Lenke til kommentar
Du kan ikke være seriøs?

 

Det de kan på andre hånd er å skrive "AWW :3333 xD xD :xx xd" og whatnot. Kvalmer meg at potensielle fagnerder skal gå tapt til denne gjengen med sosialt inkompotente beinternetherozzz. Kvalmende!

 

Sorry, det ble kanskje litt i drøyeste laget. Men jeg har ikke sett en ordentlig skolert "emo" NOEN gang.

 

Jah

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...