Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det verste med first class er at du sannsynligvis sitter trangt på economy class og tenker på hvor mye bedre de på first class har det. Jo finere first class er, dess sterkere blir den følelsen. På disse kortdistanse-flyvningene hvor forskjellen bare et forheng og et måltid så bryr jeg meg ikke, men når forskjellen blir så stor som på bildet over begynner det å bli ganske bittert.

Lenke til kommentar

Greit flyselskap? Noe problemer? Må visstnok ha appen for å få boarding pass,går det greit? Mat? Underholdning? Behagelig?

Aldri hatt problemer med de, nei du kan printe ut boarding pass og,appen går greit den, brukt den noen ganger. Mat er ikke inkludert. Avhengig av ruta så er et utvalg tilgjengelig for kjøp. Ikke flydd lenger ruter med de så underholdning har det ikke vært. Behagelig... Tja synes alle fly er ukomfortable så det er nok en smakssak, men vært heldig og fått 3 seter for meg selv noen turer og slengt meg etter stuert og kapret nødutgang ansvar som gir bedre benplass gratis xD

 

Hvor langt skal du fly med de?

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Til Gdansk bare. Så trenger bare at de lander trygt.

Da blir det nok slik jeg beskriver, ikke underholdning og litt smått i mat du kan få kjøpe av de, typ baguetter, posesuppe og slikt. Og drikke såklart, ikke noe inkludert de gangene jeg har flydd med de.

 

Jada det lander nok trygt, kanskje en liten dult avhengig av vær men ikke noe å bekymre seg over

Endret av technicality
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...