Gå til innhold

Flere som aldri har spilt WOW?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri spilt WOW selv om nesten alle kammeratene mine spiller det :thumbdown:

de sitter og spiller det HELE tiden! :p

er fan av alt som har med forgoten realm å gjøre (penn og papir osv)

Jeg synes egnetlig WOW ser litt kjedelig ut, får ikke å snakke om å betale 100 kr i måneden for det, extra! det er jo bare teit

spiller heller DODS ;)

ikke lenge til Oblivion kommer ut heller :p

blir en del spilling da ja :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri prøvd WoW, har ikke noe behov for det heller. Spesielt ikke når man må betale månedsavgift. Foretrekker RTS. Gleder meg til Supreme Commander. ;)

Skrevet

må bare si dere at WoW er IKKE kjedelig (etter min mening) :) Men det er helt sikkert kjedelig å se på ja, og man må på en måte sette seg inn i det før det er gøy. Men alle er forskjellige med forskjellig smak, og det respekterer jeg :)

btw, pappa tar seg av månedsbetalinga :D

Skrevet

Jeg har vært borti spillet, men ikke noe mer. Det lille jeg fikk se virket litt labert, og jeg synes det var rar fysikk i spillet, dårlig grafikk og kjedelige mellomsekvenser. Det kjedeligeste jeg gjorde var å fly fra en by til en annen (eller noe slik) på en slags "griffin" ting.

Så det blir nok ikke til at jeg spiller det mer, men heller venter på Diablo 3 :love:

Skrevet

Har aldri spilt wow, mest fordi det ikke har blitt bygd ut adsl der jeg bor enda..

Men også fordi det koster.. Og har lite lyst til å bli avhengig og jeg liker variasjon, så er litt redd for at andre spill ikke vil bli spilt..

Skrevet

Har prøvd og var en gjennomsyret skuffelse over spillet etter erfaringer med andre spill på markedet. Spillet er laget for casual gamers og gamle fans av blizzardspill, ikke folk fra andre MMORPGs imo.

Skrevet
Har prøvd og var en gjennomsyret skuffelse over spillet etter erfaringer med andre spill på markedet. Spillet er laget for casual gamers og gamle fans av blizzardspill, ikke folk fra andre MMORPGs imo.

5769601[/snapback]

Det var mitt første MMORPG, mitt første Blizzard spill, og jeg har aldri spilt Warcraft... likevel: KONGE SPILL :D

Skrevet

Aldri spilt og kommer aldri til å spille heller :D

Har spilt RuneScape ganske lenge nå, og har klart å slutte med det. Orker ikke å bli avhengig av enda et slikt spill :)

Skrevet

Har prøvd det eller noe lignende det hvert fall. Det var mildt sagt ikke min stil.

Og ikke søren om jeg vil betale 100,- i måneden for det. :)

Skrevet (endret)

En kompis av meg er helt oppslukt av WoW. Selv har jeg kutta ut spillet.

Etter en stund blir det så altfor seriøst, iallefall for min del, som faktisk har et liv.

Tilbake til kompisen min: Han er student, men er aldri på skolen fordi WoW har blitt viktigere. Han hadde jobb, men slutta da WoW tok for mye tid. Han hadde tid til andre kompiser, men kutta ut det også fordi vi alltid gjorde ting i helgene, og da var det jo raid til Zul'Gurub, Molten Cora, Blackwing Lair, og whatnot.

Hver jævla gang jeg ringte han og spurte om han ville ta seg en tur, eller om vi skulle finne på noe, så kom alltid den samme unnskyldningen: Neeeei, passer liksom litt dårlig i dag (noe han sa hver dag).

Når jeg spør hvorfor, er han unnvikende helt til han plumper ut med at det er faktisk WoW som er viktigst akkurat nå.

For å si det rett ut har jeg mista en kompis til WoW. Nytter visst ikke å snakke med han om det heller...

Syke greier.

Endret av T-Solberg
Skrevet

Jeg kjøpte det når det kom ut spilte det i 5 dager og ble lei av å fare rundt å drepe et vist anntall dyr for så å samle tingene de etterlot seg for så å gå videre til neste oppdrag som gikk ut på akkurat det samme. Ble bare for ensforming til slutt.

Jeg solgte spillet etter en uke og fikk igjen pengene.

Skrevet

Har aldri spilt WoW, har aldri sett noen gjøre det heller. Har ikke lyst på det heller, dels fordi det koster så mye i måneden, dels fordi jeg ikke orker å bli avhengig av enda et spill etter at jeg greide å slutte med Runescape. Men tror jeg ville synes at det hadde vært artig :)

Skrevet

Spiler ikke wow jeg heller ,selv om jeg er en hardcore gamer ,grunnen til det er at jeg har spillt/spiller EVE-Online og synes det er det råeste spillet ever ,evig bra hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...