Gå til innhold

Kommer mot i brøstet på dvd?


Anbefalte innlegg

Sorry, liten glipp med "Hos Martin". Uansett - poenget mitt blir fortsatt stående. Mot i Brøstet suger så hardt at det er utenfor min fatteevne at noen kan synes det er morsomt.

 

Typisk "Mot i Brøstet"-punchline:

 

Nils: Altså, faen, så leste jeg Donald, da!

Karl: Det var da jævla intelligent a'ræ!

(Latter)

Nils: Det er hvertfall gøy, da!

(Henry mister en ambolt i beinet til Karl)

Karl: FAAAAAEEEEEN! AAAAAARGH, OOOOOO, VRÆÆÆÆÆÆL! FAEN! FAEN!

(Latter)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det er ikke min skyld at det må avansert humor til for å more deg. Jeg kan godt le av noe enkelt og lite komplisert. Ja noen ganger skal det ikke så mye til for å få meg til å le, men det har aldri vært noen byrde for min del.

 

Det som er synd, er at Mot i Brøstet har mistet mye av sitt gode rykte mye grunnet dårlige "oppfølgere" som Karl & Co og ikke minst Holms.

 

Du har vel aldri syntes Mot I Brøstet var noe særlig artig du da henrikmain? Nei vel, men jeg lo godt av det for mange år siden. Nå den dag i dag synes jeg nok ikke det er noe direkte morsomt lenger, ikke sånn at det gir meg krampetrekniker av latter, men nå er det mest gøy å se for nostalgiens del. Hva du og andre måtte mene om det, får nå være hva det vil.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
(Henry mister en ambolt i beinet til Karl)

5359243[/snapback]

Hahaha. :!:

 

Så noen episoder for ikke så alt for lenge siden. Herreminjemini så talentløst det faktisk var. :ohmy:

6692845[/snapback]

 

Kan på en måte skjønne at folk ikke liker det, men selv elsker jeg det, jeg vokste opp med det, og jeg vil ha det på dvd :tease:

Lenke til kommentar
Vel, det er ikke min skyld at det må avansert humor til for å more deg. Jeg kan godt le av noe enkelt og lite komplisert. Ja noen ganger skal det ikke så mye til for å få meg til å le, men det har aldri vært noen byrde for min del.

 

Det som er synd, er at Mot i Brøstet har mistet mye av sitt gode rykte mye grunnet dårlige "oppfølgere" som Karl & Co og ikke minst Holms.

 

Du har vel aldri syntes Mot I Brøstet var noe særlig artig du da henrikmain? Nei vel, men jeg lo godt av det for mange år siden. Nå den dag i dag synes jeg nok ikke det er noe direkte morsomt lenger, ikke sånn at det gir meg krampetrekniker av latter, men nå er det mest gøy å se for nostalgiens del. Hva du og andre måtte mene om det, får nå være hva det vil.

5360103[/snapback]

 

Du beskrev mine følelser for denne serien. Alltid gøy og se gamle "barne" klassikere om igjen, men er ikke alltid de er like gøy. Pacific Blue var jo gøy og se igjen, men denne gangen pga damene... Hadde nok mot i brøstet på dvd om det kom ut, men dog ikke med engang må vente til det blir billigere :roll:

Lenke til kommentar
Ingen tvinger deg til å kjøpe og se på dvd'en GameMaker. Men noen av oss kunne faktisk tenke seg å ha alle episodene på dvd, og med tanke på hvor mange som så på den serien så tror jeg en dvd ville solgt bra.

6699203[/snapback]

 

Nja njo, for å være helt ærlig så så jeg på den da jeg var midre jeg også. Bare det at Holm's og Karl & co var veldig like da.

Lenke til kommentar
Fyttisvarte for noe talentløst mannskit dette er. En orgie av repeterende sexvitser, "omg Karl er sinna!" og "PIP PIP".

 

Jeg kommer til å unngå denne serien som pesten. Tore Ryen = ANTIKRIST

5357395[/snapback]

 

Signed. Trist å se at folk vil støtte fremtidig produksjon av lignende oppkast fra Tore Ryen.

Lenke til kommentar

Jeg så hvertfall på TVn hver gang det ble vist og jeg synes det var morsomt, og det syns jeg stort sett enda. Dette vil jeg hvertfall påstå er den beste norske komiserien. Jeg støtter arguementene til Nevnarion og jeg skjønner ikke helt arguementene til de som motargumenterer serien. Det kommer ofte ann på hvilken "setting" dere er i når dere ser serien første gang.

 

Og bare for å si det: Holms synes jeg er tragisk og Karl & Co fungerer ikke særlig ofte. Så for meg er det bare Mot i Brøstet av Tore Ryen sine jeg har et godt forhold til.

 

Jeg vil veldig gjerne at Mot i Brøstet skal komme ut på DVD, det er en skikkelig god serie. Hvis den kommer før jul så blir jeg kjempeglad.

Lenke til kommentar

Jeg sendte en mail til informasjonssjefen for ikke så lenge siden men har ikke fått noe svar enda. :hm: Får ikke akkurat inntrykket av at de svarer på så mye av mailen de får, det eneste de sjekker er mailen til 25000 -tipset eller hva det nå heter, kan sende dit... :p

 

 

Mot i Brøstet på DVD

mot_i_br_stet_dvd1_cover.jpg

 

TV 2 kunne for første gang i 2006 bekrefte at serien Mot i Brøstet tidlig i 2007 ville komme ut på DVD. Det ble bekreftet gjennom et svar på en e-post sendt av meg selv, svaret kan leses her:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Like over nyttårsskiftet til 2007 sendte jeg en e-post og spurte om en oppdatering på hvordan det lå an, TV 2 kunne fortelle at DVDn ville være ute 28 Mars.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Grunnleggende om "Mot i Brøstet"

"Mot i brøstet er en norsk situasjonskomedie som ble vist på TV 2 fra vinteren 1993 til høsten 1997. TV-serien var det første av sitt slag i Norge og ble skapt av Tore Ryen. Serien hadde premiere den 22. januar 1993, og i alt 142 episoder ble sendt, disse er fordelt over 8 sesonger"

- Kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/Mot_i_brøstet

 

 

 

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Ville noen tatt seg bryet med å ringt til tv2 da?

De må da ta telefonen der og da er de jo nødt til å finne

noen som kan svare.

 

Kan ikke gjøre det selv i nærmeste fremtid derfor lurte jeg på om noen her inne kunne gjort den tjenesten å ringt og fått et sikkert svar om det er noe mulighet for dvd-utslipp en gang.

 

Må jo ha Mot i brøstet :!: :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...