Gå til innhold

Kommer mot i brøstet på dvd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg søkte litt i google, fant en diskusjon på Sol Debatt, et innlegg postet 30. desember:

 

Jeg skrev også til tv2 og fikk følgende korte svar:

 

Hei,

 

"Mot i brøstet" kommer i reprise på TV 2 Zebra fra 2. januar. Har du ikke

Kabel-TV kan du også se Zebra på vår web-TV, TV 2 Sumo. Serien har planlagt

release på DVD i mars 2007.

 

Fortsatt god jul.

 

Ingen grunn til panikk med andre ord, siden dette er en forholdsvis ny oppdatering. Utgivelsen har bare blitt utsatt en måneds tid. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Oida, skulle tenkt på det selv og jeg som nettopp har skrevet ferdig og sendt.

 

Jaja, fint å få mistanker avkreftet, uantsett her er det jeg skrev:

 

Hei Marianne!

 

I 2006 sendte jeg deg en e-post hvor jeg hadde et spørsmål om det var en kommende Mot i Brøstet DVD, svaret jeg fikk var:

 

------------------

Takk for mail.

 

Absolutt Mot i Brøstet og Tusenårsfesten kommer på DVD nå i høst, vi jobber med å gi ut hele serien men det vil ikke skje før i begynnelsen av 2007.

 

Med vennlig hilsen

 

Christine E. Mikkelsen

------------------

 

Jeg sendte deg dermed en annen e-post hvor jeg ville ha ytterligere svar på spørsmål om DVDn, som jeg ikke fikk noe svar på, dette syns jeg var litt skuffende, men du hadde sikkert viktigere ting å svare på. Og vi vil jo alltids få svar på spørsmålene når DVDn er ute til salgs ;-)

 

Over til saken jeg vil ta opp. For en stund siden oppdaget noen på diskusjon.no (hvor jeg blant annet postet ditt svar for å glede flere som ventet) at det var kommet en lanseringsdato på siden www.release.no denne var satt til 15. Februar 2007, ønsket om en Mot i Brøstet DVD så virkerlig ut til å gå i oppfyllelse.

 

Men i dag oppdaget noen at utgivelsen var fjernet fra release.no og at TV2 Zebra skal sende episodene. Jeg og flere andre mistenker at dere kanskje velger å trekke tilbake DVDn og heller sende det på TV2 Zebra for å tjene litt mer, selv om det ville virke dumt av dere, siden dere tross alt vil tjene mye mer penger (om du spør meg) på en DVD.

 

Jeg håper du kan avkrefte mine og andres "stygge" mistanker rettet mot dere i TV 2 og evt komme med ytterligere informasjon om når det kommer. Hvis det ikke kan avkreftes, og dere faktisk trekker tilbake DVDn ønsker vi en forklaring.

 

Her er diskusjonen om DVDn på diskusjon.no: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=515436

 

Med vennlig hilsen, og med ønske om et godt nytt år både for deg og resten av TV2,

fra Preben ******* *******.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Har fått svar igjen nå, lenge leve Mot i Brøstet!

 

Hei,

 

Hyggelig å høre at dere venter på at Mot i Brøstet skal lanseres på DVD.

Jeg har i dag fått bekreftelse fra CCV som er distribusjonsselskapet at Mot i Brøstet del 1 lanseres 28.mars. Det er helt sikkert!

 

Beklager at dere har vente på denne DVDen så lenge, men det er mange klareringer som har tatt lengre tid enn forventet.

 

Mvh Cathrine Knudsen

 

Edit: Dette er mitt innlegg 3000 :ph34r:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...