Gå til innhold

Kommer mot i brøstet på dvd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ååå, takker.  :love: Godt å se igjen.

 

Forresten, noen som vet hvor mange sesonger/episoder det var at Mot i brøstet?

Noen som har noen tanker om hvordan DVD'en(e) blir? :)

7330104[/snapback]

 

Husker at det var godt/litt over 100 episoder, skal undersøke nærmere.

 

Andgående DVD'en HÅPER jeg det blir en fin boks eller lignende med alle episoder + evt bonusmateriell på insiden :)

 

Edit: Wikipedia søk sier at det er 100 episoder, mulig dette er riktig, men er fortsatt ganske sikker på at det var litt mer... :hmm:

Endret av Termometer
Lenke til kommentar

Ifølge wikipedia er det 100 episoder, og kun 1 sesong. Det høres ikke helt riktig ut. Det var jo sesonger. Serien bytta jo introsekvens hvertfall én gang også.

Jeg tror også det er godt over 100 episoder. Uansett er det hvertfall mangfoldige timer å kose seg med. Håper de slipper hele pakka med ekstramateriale og greier i en stor og fin boks. Det hadde gjort seg i dvd-hylla. :love:

Lenke til kommentar

I 2000 ga de ut en VHS-kassett på 90 minutter som var en mer eller mindre oppsummering. Jeg søkte etter denne, og fant følgende beskrivelse:

 

Den største komisuksessen i norsk TV historie på i alt 142 episoder er klippet ned til 90 minutters rendyrket, hysterisk moro på denne videoen. Scenene du elsket å se presenteres tett i tett. Karl underviser Nils med stor pedagogisk innlevelse. Guttene slår til som damer. Her er det sang, musikk, romantikk og kjærlighet på en måte som fikk Norge til å hyle av latter og som vil gjøre det igjen. Gled deg selv og noen andre med Absolutt Mot i Brøstet. Dette er latterkrampe på boks.

 

Altså, i følge det der så er det 142 episoder av Mot i Brøstet. :D

Lenke til kommentar
I 2000 ga de ut en VHS-kassett på 90 minutter som var en mer eller mindre oppsummering. Jeg søkte etter denne, og fant følgende beskrivelse:

 

Den største komisuksessen i norsk TV historie på i alt 142 episoder er klippet ned til 90 minutters rendyrket, hysterisk moro på denne videoen. Scenene du elsket å se presenteres tett i tett. Karl underviser Nils med stor pedagogisk innlevelse. Guttene slår til som damer. Her er det sang, musikk, romantikk og kjærlighet på en måte som fikk Norge til å hyle av latter og som vil gjøre det igjen. Gled deg selv og noen andre med Absolutt Mot i Brøstet. Dette er latterkrampe på boks.

 

Altså, i følge det der så er det 142 episoder av Mot i Brøstet. :D

7334302[/snapback]

 

Da hadde jeg rett, viste at det var over 100 :):tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...