Gå til innhold

Kommer mot i brøstet på dvd?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Jeg har ikke hørt noe mer folkens :hm: (Svarene på de ytterligere spørsmålene mine)

7035506[/snapback]

 

Synd, men hva gjør vel egentlig det. Jeg gleder meg som en unge til 2007 uansett

7035645[/snapback]

me too!

mot i brøstet er genialt!

husker kakebakebusinessen deres ^^ lol! Og tv kanalen de laget fra garasjen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hørt noe mer folkens :hm: (Svarene på de ytterligere spørsmålene mine)

7035506[/snapback]

 

Synd, men hva gjør vel egentlig det. Jeg gleder meg som en unge til 2007 uansett

7035645[/snapback]

me too!

mot i brøstet er genialt!

husker kakebakebusinessen deres ^^ lol! Og tv kanalen de laget fra garasjen :D

7170802[/snapback]

 

Haha, det med TV kanalen husker jeg også:)

 

Tause Anette eller noe med strømpebukser fra LaMote :w00t:

 

Gleder meg mer og mer... :dribble:

Lenke til kommentar
Er det helt sikkert at Mot I Brøstet kommer ut på DVD neste år?

7193839[/snapback]

Ja. Hvis da ikke noe helt uventet skjer, eller informasjonssjefer i TV2 lyver :)

7194051[/snapback]

 

Hadde så vært tilfellet, vet jeg ikke hva som hadde skjedd med denne gutten :whistle:

 

Gleder meg så inn i hampen til den DVD`en, klarer så vidt å vente :dribble:

 

Morsomt om vi kunne få diskutert litt episoder osv. her inne etterhvert... :)

Lenke til kommentar
Vel; er det ingen som har den mimrekasetten eller tusenårsfesten da? I tillegg mener jeg at jeg har ett par episoder tatt opp på VHS ett eller annet sted :mrgreen:

7194128[/snapback]

 

Jeg har både Absolutt Mot I Brøstet og Tusenårsfesten, knallgode filmer begge to, men når ikke helt opp til de gode gamle episodene som jeg heller ikke har sett så mange ganger.

 

Koser meg forresten med Karl & Co på TV2 hver lørdag :)

Lenke til kommentar
Kan jeg aldri tenke meg. TV2 sitter å gnir på de. Og mest sannsynlig kommer de til å gnuge på dem lenge også. gir hva som helst for å få på DVD isteden for helt oppspilte VHS...

7232178[/snapback]

 

Hvis du leser så ser du vel at vi har fått en "bekreftelse" på at det kommer til å bli utgitt.

 

Er det dette du stiller spørsmålstegn ved?

Lenke til kommentar

Joda får vel takke for takkene jeg har fått. Men det er jo slikt hvem som helst kunne gjort, men jeg syns det er synd jeg ikke har fått noe svar på e-post nummer to :hm:

 

Jeg husker nå godt når Nils ble fanget i sin egen felle eller noe slikt nede i stuen om natten, fordi han skulle fange tyver, tror forøvrig tyvene kom når han faktisk var innisperret, men det husker jeg ikke sikkert.

Lenke til kommentar
Joda får vel takke for takkene jeg har fått. Men det er jo slikt hvem som helst kunne gjort, men jeg syns det er synd jeg ikke har fått noe svar på e-post nummer to :hm:

 

Jeg husker nå godt når Nils ble fanget i sin egen felle eller noe slikt nede i stuen om natten, fordi han skulle fange tyver, tror forøvrig tyvene kom når han faktisk var innisperret, men det husker jeg ikke sikkert.

7254793[/snapback]

 

Du har rett, tyvene kommer når de sitter inesperret. Forøvrig en hysterisk morsom episode etter hva jeg kan huske :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...