Gå til innhold

Kommer mot i brøstet på dvd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fått svar igjen nå, lenge leve Mot i Brøstet!

 

Hei,

 

Hyggelig å høre at dere venter på at Mot i Brøstet skal lanseres på DVD.

Jeg har i dag fått bekreftelse fra CCV som er distribusjonsselskapet at Mot i Brøstet del 1 lanseres 28.mars. Det er helt sikkert!

 

Beklager at dere har vente på denne DVDen så lenge, men det er mange klareringer som har tatt lengre tid enn forventet.

 

Mvh Cathrine Knudsen

 

Edit: Dette er mitt innlegg 3000 :ph34r:

7640144[/snapback]

 

28 mars er lenge å vente, men den som venter på noe godt skal vist ikke vente forjeves:)

 

Lurer på hvor mange deler de skal gi ut serien i etter som hun nevner del 1 i mailen :hmm:

Lenke til kommentar

Hei folkens!

 

Høres bra ut at Mot i Brøstet blir utgitt på DVD, men har dere fått noen bekreftelse på at det er hele serien? Jeg har fire VHS filmer av Mot i Brøstet (pluss tusenårsfesten og absolutt da...), de heter "Mot i Brøstet 1,2,3,4". Jeg har alltid trodd at det var de 12 første episodene på disse filmene, men da jeg i går så andre episode i serien på TV2 sebra, var det ikke den som var episode to på videokassettene!

 

Det kan være at denne DVD lanseringen av Mot i Brøstet i mars er en fornyet utgave av de filmene som allerede er utgitt på VHS. Er det noen som kan avkrefte dette? Hadde jo ikke vært så artig med enda en "Best of" utgivelse mener jeg...

 

Har iallefall sikret meg; jeg begynnte å ta opp Mot i Brøste på DVD på mandag, og nå har jeg bestilt 200 DVD-R CD`er, bare for å være i det sikkre hjørnet :thumbup:

 

Har alle episodene hulter til bulter på diverse VHS kassetter, noen har jeg kopiert over på DVD. Men nå som DVD opptakeren har kommet i hus skal det bli slutt på den elendige lyd og bildekvaliteten!

Lenke til kommentar

Tusenårsfesten og den Absolutt-Mot i Brøstet har vel allerede kommet på DVD. Og jeg føler meg ganske sikker å at det virkelig er hele pakka som kommer nå utover våren. Det inntrykket jeg har fått av å lese de mailene som har kommet fra TV2 hvertfall. Skrev de ikke ganske så direkte at de skulle gi ut hele serien på DVD da?

Lenke til kommentar
Jeg sendte deg dermed en annen e-post hvor jeg ville ha ytterligere svar på spørsmål om DVDn, som jeg ikke fikk noe svar på, dette syns jeg var litt skuffende, men du hadde sikkert viktigere ting å svare på. Og vi vil jo alltids få svar på spørsmålene når DVDn er ute til salgs ;-)

 

Stemmer nok det! Bare jeg som surrer litt igjen! :roll:

Endret av Polkagris
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når de sier at Del 1 kommer i slutten av mars, så lurer jeg litt på hvor mange deler de har tenkt å utgi serien i. Dersom de kjører samme opplegg som de gjør på TV2 Zebra, inndelt i sesonger, og at Del 1 betyr kun sesong 1, så vil det bli veldig mange DVD'er. Sesong 1 er de 13 første episodene, sesong 2 er 10 neste, osv. I så fall er det jo sikkert over 10 sesonger. Håper virkelig ikke de har tenkt å utgi alle de sesongene separat, til blodpris for hver av dem, og sikkert noen måneders venting mellom hver. :( Jeg vil ha alt nå! :p

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
YAY! :D

Hvor mange sesonger er det? Siden den heter del 1. Vil tippe det er rundt 10 sesonger eller no?

Ser playX har både del 1 og 2 listet opp. :)

7851033[/snapback]

 

 

er totalt 10 sesonger regner jeg med siden det er lagt ut del 1 og 2. (5 sesonger på hver). OBS! del 2 ikke kan ikke bestilles foreløpig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...