Gå til innhold

Kommer mot i brøstet på dvd?


Anbefalte innlegg

Ville noen tatt seg bryet med å ringt til tv2 da?

De må da ta telefonen der og da er de jo nødt til å finne

noen som kan svare.

 

Kan ikke gjøre det selv i nærmeste fremtid derfor lurte jeg på om noen her inne kunne gjort den tjenesten å ringt og fått et sikkert svar om det er noe mulighet for dvd-utslipp en gang.

 

Må jo ha Mot i brøstet :!:  :thumbup:

6743182[/snapback]

 

 

hvorfor kan ikke du ringe dem?

uansett, har tatt opp mot i brøstet på dvd jeg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville noen tatt seg bryet med å ringt til tv2 da?

De må da ta telefonen der og da er de jo nødt til å finne

noen som kan svare.

 

Kan ikke gjøre det selv i nærmeste fremtid derfor lurte jeg på om noen her inne kunne gjort den tjenesten å ringt og fått et sikkert svar om det er noe mulighet for dvd-utslipp en gang.

 

Må jo ha Mot i brøstet :!:  :thumbup:

6743182[/snapback]

 

 

hvorfor kan ikke du ringe dem?

uansett, har tatt opp mot i brøstet på dvd jeg :D

6743223[/snapback]

 

Fordi jeg har kun kontantkort uten penger og er blakk. Derfor.

 

Har du alle episodene? i God kvalitet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, folkens... Gjett hva jeg har å komme med ett svar!

 

...

 

Joa, det kommer visst ikke noe DVD med det første, de trodde ikke at det var så aktuelt og greier. Sendte dem ny mail nå, for å argumen....

 

Haha, dere er så lettlurte ass! :p Jeg kommer faktisk med veldig gode nyheter :)

 

Her er svaret jeg fikk:

Takk for mail.

 

Absolutt Mot i Brøstet og Tusenårsfesten kommer på DVD nå i høst, vi jobber med å gi ut hele serien men det vil ikke skje før i begynnelsen av 2007.

 

Med vennlig hilsen

 

Christine E. Mikkelsen

 

:fun:

 

Men jeg tror jeg muligens sender en ny mail for å se om jeg kan presse ut litt mer info.

Lenke til kommentar
Ja, folkens... Gjett hva jeg har å komme med ett svar!

 

...

 

Joa, det kommer visst ikke noe DVD med det første, de trodde ikke at det var så aktuelt og greier. Sendte dem ny mail nå, for å argumen....

 

Haha, dere er så lettlurte ass! :p Jeg kommer faktisk med veldig gode nyheter :)

 

Her er svaret jeg fikk:

Takk for mail.

 

Absolutt Mot i Brøstet og Tusenårsfesten kommer på DVD nå i høst, vi jobber med å gi ut hele serien men det vil ikke skje før i begynnelsen av 2007.

 

Med vennlig hilsen

 

Christine E. Mikkelsen

 

:fun:

 

Men jeg tror jeg muligens sender en ny mail for å se om jeg kan presse ut litt mer info.

6809976[/snapback]

 

 

det var det jeg sa. etter nytt år =)

Lenke til kommentar
HELE serien på DVD i 2007? Eller har jeg misforstått alt? :D

6810607[/snapback]

I så fall har jeg også misforstått det ;)

 

Jaja, takk nå ikke meg, er jo ikke jeg som lager DVDn liksom :wee:

 

...Men skjønner hva du mener. ;)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Jeg kommer til å sende en ny mail i morgen, dette er hva jeg har skrevet hittil:

 

Takker for et veldig greit og informativt svar :)

 

Men jeg vil vite litt mer om dette hvis det går greit. (Spørsmålene er rettet mot DVDn med alle episodene)

 

Hvordan vil reklameringen for det være? Vil jeg kunne vite med enkelhet at det er kommet i løpet av to uker etter lansering, eller blir det en slags "stille" lansering? Reklame på tv2.no eller kanskje på selve kanalen TV2 for eksempel?

 

Vil man bare kunne kjøpe på nett, bare i butikk, begge deler? Hvor vil den bli solgt fra?

 

Kommer det til å være noe ekstramateriale? 

 

Og; Jeg forsto det slik at alle episodene (alle sesongene) vil komme ut mer eller mindre samtidig en gang i første eller andre kvartal 2007?

 

Håper at du vil ta deg bryet med å svare på spørsmålene :)

 

Vennlig hilsen ***** *****.

 

Noen flere spørsmål fra folket?

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Jeg kommer til å sende en ny mail i morgen, dette er hva jeg har skrevet hittil:

 

Takker for et veldig greit og informativt svar :)

 

Men jeg vil vite litt mer om dette hvis det går greit. (Spørsmålene er rettet mot DVDn med alle episodene)

 

Hvordan vil reklameringen for det være? Vil jeg kunne vite med enkelhet at det er kommet i løpet av to uker etter lansering, eller blir det en slags "stille" lansering? Reklame på tv2.no eller kanskje på selve kanalen TV2 for eksempel?

 

Vil man bare kunne kjøpe på nett, bare i butikk, begge deler? Hvor vil den bli solgt fra?

 

Kommer det til å være noe ekstramateriale? 

 

Og; Jeg forsto det slik at alle episodene (alle sesongene) vil komme ut mer eller mindre samtidig en gang i første eller andre kvartal 2007?

 

Håper at du vil ta deg bryet med å svare på spørsmålene :)

 

Vennlig hilsen ***** *****.

 

Noen flere spørsmål fra folket?

6810925[/snapback]

 

Dette ser kjempe bra ut, du må love å poste svaret med en gang :dribble:

 

Vil takke deg enormt for at du har tatt deg tid til å sende disse mailene og formidle den gledelige nyheten :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Fyttigrisen for no herk. Jeg har virkelig problemer med å skjønne deres fasinasjon over dette makkverket.

Når sant skal sies lo jeg når det gikk på TV. Men hvor gammel var jeg da? 12 år? 11 år? Kanskje yngre.

Jeg så en hel episode forleden og jeg anbefaler at dere gjør det samme. Det kan ikke bli verre..

 

MIIIP MIIIP!

 

ugh.

Endret av Chubby Ninja
Lenke til kommentar
Fyttigrisen for no herk. Jeg har virkelig problemer med å skjønne deres fasinasjon over dette makkverket.

Når sant skal sies lo jeg når det gikk på TV. Men hvor gammel var jeg da? 12 år? 11 år? Kanskje yngre.

Jeg så en hel episode forleden og jeg anbefaler at dere gjør det samme. Det kan ikke bli verre..

 

MIIIP MIIIP!

 

ugh.

7034346[/snapback]

 

 

Vi ler av mot i brøstet og vi ler av sånne som deg som ikke kan respektere andres meninger :dribble:

Lenke til kommentar

Episodene kommer, som tidligere sagt på denne siden, ut på DVD, første halvår 2007 =) .

 

Jeg så faktisk Tusenårsfesten her om dagen, noe av det verste jeg har sett hva gjelder Mot i Brøstet ( da de blander inn Carl & Co ), men til tross for det syns jeg ikke det var noe veldig makkverk enda. Jeg lo og humret en del mindre, men det er likevel mye god humor.

 

Jeg har ikke hørt noe mer folkens :hm: (Svarene på de ytterligere spørsmålene mine)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...