Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er OS X mye mørkere enn Windows 7? Syns jeg må ha 50% lysstyrke selv om jeg sitter i et ganske mørkt rom med en MBA 13".

I Win7 er 10-20% ofte mer enn nok.

 

Og går det an å gjøre noe med at skjermen dimmes etter få minutter? Har skrudd av "Slightly dim the display".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Er OS X mye mørkere enn Windows 7? Syns jeg må ha 50% lysstyrke selv om jeg sitter i et ganske mørkt rom med en MBA 13".

I Win7 er 10-20% ofte mer enn nok.

 

Og går det an å gjøre noe med at skjermen dimmes etter få minutter? Har skrudd av "Slightly dim the display".

Caffeine er ganske fin for å midlertidig hindre dimming av skjerm. Enten over korte eller lange perioder. :)

Lenke til kommentar

Stemmer det at det er vanskelig å få tak i div. Apple produkter pga uværet i Asia?

Fikk beskjed om at Humac ikke har hatt Timecapsule inne på flere mnd pga "det dårlige været i Asia"...?

 

De mener flommen i Thailand. Harddiskmotorprodusentene ble totalødelagt, og (såvidt meg bekjent) bruker samtlige produsenter motorer fra denne leverandøren.

 

Harddisker er ikke greit om dagen, og Time Capsule er omtrent tomt overalt.

Lenke til kommentar

Stemmer det at det er vanskelig å få tak i div. Apple produkter pga uværet i Asia?

Fikk beskjed om at Humac ikke har hatt Timecapsule inne på flere mnd pga "det dårlige været i Asia"...?

 

De mener flommen i Thailand. Harddiskmotorprodusentene ble totalødelagt, og (såvidt meg bekjent) bruker samtlige produsenter motorer fra denne leverandøren.

 

Harddisker er ikke greit om dagen, og Time Capsule er omtrent tomt overalt.

 

Ja, det var det jeg tenkte meg. Er det mulig at noen avdelinger har dem her i Norge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...