Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare slett de der du ser de

Går ikke. Er på launchpad og ingenting skjer når jeg høyreklikker. Får heller ikke dratt filene til papirkurven, ettersom de bare spretter tilbake. CMD+backspace funker heller ikke. 

Endret av Mads7
Lenke til kommentar

Skal skaffe meg iPhone 6 nå ettersom min 5'er er treg og kortslutter. Men jeg har masse bilder og videoer på den som jeg prøver å overføre på min macbook pro. Har overført noen bilder men vet ikke hvordan jeg skal få det til med videoene...noen råd? har prøvd gjennom icloud og bilder(Yosemite system btw) men funker ikke.

Lenke til kommentar

Skal skaffe meg iPhone 6 nå ettersom min 5'er er treg og kortslutter. Men jeg har masse bilder og videoer på den som jeg prøver å overføre på min macbook pro. Har overført noen bilder men vet ikke hvordan jeg skal få det til med videoene...noen råd? har prøvd gjennom icloud og bilder(Yosemite system btw) men funker ikke.

Macen har en egen bildeoverføringsapp som du kan bruke for både videoer og bilder.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Skal skaffe meg iPhone 6 nå ettersom min 5'er er treg og kortslutter. Men jeg har masse bilder og videoer på den som jeg prøver å overføre på min macbook pro. Har overført noen bilder men vet ikke hvordan jeg skal få det til med videoene...noen råd? har prøvd gjennom icloud og bilder(Yosemite system btw) men funker ikke.

 

bruk icloud photos, så blir disse lastetopp til icloud, så dukker de også opp i photos appen på macen

 

nevermind, leste ikke hele posten

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Og det gjør jeg hvordan?

Web appene til chrome er jo bare linker til nettsider. F.eks er google drive "appen" bare en link som bringer deg til drive.google.com.

 

De vil nok ikke dukke opp i programmer,fordi det ikke er programmer. Du kan eventuelt bare fjerne de fra docken. (Høyreklikk hvis ikke du vet)

 

Hvordan du fjerner den fra app drawer vet jeg ikke. Du kan vel bare dra den til papirkurven?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

I Windows så går det an å trykke windows-tast 1 eller windows-tast 2 for å veksle mellom programmene man har åpen, finnes det noe tilsvarende på Mac?

 

cmd+tab

 

eller fire fingre oppover på trackpad

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...