Gå til innhold

HL2 : Lost Coast ute ikveld? UTE NÅ!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men Aftermath, er vi hun bitchen da? eller er vi han vi alltid har vert:):p

5075072[/snapback]

Tror at vi kan spille henne ja, men ikke sikker.

 

De kunne rett og slett spart seg for den overdrevne blendeeffekten man stadig fikk. Det ble jo bare irritererende etterhvert. Eller kanskje godeste Gordon har dratt på seg noen stygge øyeinfeksjoner under oppdraget slik at øynene hans har blit ekstremt lys-sensitive?

5075085[/snapback]

Sist jeg sjekket så er det slik øynene våre reagerer... Ser ikke noe grunn til å irritere seg over det.

Lenke til kommentar
De kunne rett og slett spart seg for den overdrevne blendeeffekten man stadig fikk. Det ble jo bare irritererende etterhvert. Eller kanskje godeste Gordon har dratt på seg noen stygge øyeinfeksjoner under oppdraget slik at øynene hans har blit ekstremt lys-sensitive?

5075085[/snapback]

Sist jeg sjekket så er det slik øynene våre reagerer... Ser ikke noe grunn til å irritere seg over det.

5075437[/snapback]

Hvis du ser nøyere etter ser du at jeg ikke irriterer meg over effekten i seg selv men den overdrevne effekten.

Man burde hatt mulighet til å regulere den ned noen hakk slik at det ble mer realistisk.

Lenke til kommentar

Så det er dette vi har venta et år på? litt lys? Jeg er langt i fra imponert. Skrudde grafikken opp på max(0 AA/AF though), og merka ikke at dette skulle være som mye mer krevende enn vanlig HL2.

De som syns disse lyseffektene er realistiske kan ikke ha vært hos øyelege på en goood stund.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Så det er dette vi har venta et år på? litt lys? Jeg er langt i fra imponert. Skrudde grafikken opp på max(0 AA/AF though), og merka ikke at dette skulle være som mye mer krevende enn vanlig HL2.

De som syns disse lyseffektene er realistiske kan ikke ha vært hos øyelege på en goood stund.

5076084[/snapback]

 

Ditt skjermkort har heller ikke støtte for HDR, så du vet nok ikke hvilke lyseffekter vi Geforce6/7-brukere snakker om. ;)

Lenke til kommentar
AI i HL2 er generelt dårlig ;)  DER snakker vi oppskrytt AI der :tease:

5075041[/snapback]

Så sant, så sant. ^^

5075052[/snapback]

 

 

Også da? Kanskje hadde HL2 en oppskrytt A. Men HL2 har den beste historien på et spill siden HL kom i 98, og det veier mye mer en AI og grafikk. For min del kunne AIen og grafikken være elendig, bare historien hadde vært gjennomført.

 

Litt irriterende at enkelte folk klassifiserer et spill som dårlig bare fordi grafikken og AIen var oppskrytt. Er det ingen som ser på historien nå for tida?

 

Lost coast er bare en demo av nyheter til Source motoren. HL2 klarte garantert ikke å vise det fulle potensiale til Source, noe Valve har gjort noe med. Synes det er utrolig morsomt at Valve bygger på motoren og virkelig vil ha den bedre og mer krevende.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Ditt skjermkort har heller ikke støtte for HDR, så du vet nok ikke hvilke lyseffekter vi Geforce6/7-brukere snakker om. ;)

5076114[/snapback]

De ser uansett forferdelig stygge ut disse effektene.

5076167[/snapback]

 

Hvordan kan du si det når du ikke har sett disse efektene personllig? De er jo alldeles fantastiske!

Lenke til kommentar

@ Bear^: Dårlig da? Har eg sagt noe som helst om at HL2 var et dårlig spill? Elsker spillet, kommenterte bare at AI i HL2 ikkje er noe å skryte over :roll: Nevner ingenting om at historien er dårlig heller.

 

"Litt irriterende at enkelte folk klassifiserer et spill som dårlig bare fordi grafikken og AIen var oppskrytt. Er det ingen som ser på historien nå for tida?"

 

Heil enig, men skjønner ikkje ka du vil med den kommentaren til meg:dontgetit:

Som sagt HL2 er et konge spill :thumbup:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...