Gå til innhold

HL2 : Lost Coast ute ikveld? UTE NÅ!


Anbefalte innlegg

:cry:

 

Daniel, enn at det går an å ha så liten kunnskap om ting du åpent går fram og kverulerer på. Gidder ikke engang påpeke hvor hinsides dine motargumenter er.

 

Og Bear.... skivebom.

 

I motsetning til andre her så går jeg ikke fram og rabler ut piss jeg ikke har peiling på, men trodde ikke jeg kom til å bli møtt av ignorante skitunger som åpenbart bare skriver for å kverulere.

 

Wikipedia

 

Tenker ikke dere har sett den der før, for da ville dere mest sannsynlig ikke ha latterliggjort dere med slike utsagn.

 

-TwiiK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du spilt DoD er det derimot kunn om du har lyst til å lære om hdr og litt rundt dette det er noe poeng i dette.

 

Synes selv noen av mappa i DoD ser mye bedre ut en dette, feks det mappe der du kan gå rundt i kloak systemet og ut under broen-ser mye bedre ut en lost coast, men dette er jo gratis slik at alle kan se det.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
:cry:

 

Daniel, enn at det går an å ha så liten kunnskap om ting du åpent går fram og kverulerer på. Gidder ikke engang påpeke hvor hinsides dine motargumenter er.

 

Og Bear.... skivebom.

 

I motsetning til andre her så går jeg ikke fram og rabler ut piss jeg ikke har peiling på, men trodde ikke jeg kom til å bli møtt av ignorante skitunger som åpenbart bare  skriver for å kverulere.

 

Wikipedia

 

Tenker ikke dere har sett den der før, for da ville dere mest sannsynlig ikke ha latterliggjort dere med slike utsagn.

 

-TwiiK

5083294[/snapback]

 

Speaking of ignorante skitunger så gjør du en fin jobb som leder for dem.

Lenke til kommentar
For det første, HL1 var bygget på en forbedret utgave av Q2 engien. Source er stand alone, alene, helt ny engien. Har ikke mye tilfelles med Q2 engien som kjørte HL1.

HL1 er bygd opp frå Quake 1 motoren, Quake2 motoren var ikkje ferdig då HL1 var påbegynt.

Source motoren er basert på HL1 motoren igjen.

At motoren er bygd opp heilt frå scratch kan diskuteras, men den benytter allerede fleire teknikker som er per idag utgått på dato. Og ikkje bygd opp av Valve Som feks BSP basert datastruktur som er ikkje utvikla av Valve.

Med BSP basert datastruktur så blir det vanskeleg å lage store komplekse brett. Ein av grunnane til at det er så mykje loading. Sida spelet og bruker lightmaps så er lyset og veldig statisk.

5080408[/snapback]

Jeg er redd du tar feil. Quake 2 kom ut i 1997, mens HL1 i 1998. HL1 motoren er en modifisert Quake 2 motor. ferdig med det.

Lenke til kommentar

åja, det tar bare ett år å revampe en motor totalt :roll:

 

Half-Life is a science fiction first-person shooter computer game developed by Valve Software and published by Sierra Entertainment in 1998, based on a heavily-modified Quake game engine.

 

wikipedia pleier å være rimelig nøyaktig...og det samsvarer med alt jeg har hørt tidligere..

Lenke til kommentar
:cry:

 

Daniel, enn at det går an å ha så liten kunnskap om ting du åpent går fram og kverulerer på. Gidder ikke engang påpeke hvor hinsides dine motargumenter er.

 

Og Bear.... skivebom.

 

I motsetning til andre her så går jeg ikke fram og rabler ut piss jeg ikke har peiling på, men trodde ikke jeg kom til å bli møtt av ignorante skitunger som åpenbart bare  skriver for å kverulere.

 

Wikipedia

 

Tenker ikke dere har sett den der før, for da ville dere mest sannsynlig ikke ha latterliggjort dere med slike utsagn.

 

-TwiiK

5083294[/snapback]

 

Noen ganger blir jeg så oppgitt over deg Twiik, du virker for meg som en person rundt omkring 14 år, eller rett og slett en person som sitter igjen i trass-alderen.

Tror du f.eks. at hver gang det har kommet ny teknologi, så har denne vært tvers igjennom 100% realistisk? Mener du at vi skal slutte å synes ny teknologi er flott? Mener du at dette _ikke_ var et litet steg (som selvsagt trenger justeringer) nærmere virkeligheten? Mener du at været vårt og øynene våre er statiske instrumenter som ikke varierer i noen grad?

Det virker slik på meg.

Kan ikke like så godt du dra tilbake til det 1600 århundret og ha det gøy der? Virker ikke som om du er særlig begeistret for å bevege seg fremover i tid uansett.

Lenke til kommentar
:cry:

 

Daniel, enn at det går an å ha så liten kunnskap om ting du åpent går fram og kverulerer på. Gidder ikke engang påpeke hvor hinsides dine motargumenter er.

 

Og Bear.... skivebom.

 

I motsetning til andre her så går jeg ikke fram og rabler ut piss jeg ikke har peiling på, men trodde ikke jeg kom til å bli møtt av ignorante skitunger som åpenbart bare  skriver for å kverulere.

 

Wikipedia

 

Tenker ikke dere har sett den der før, for da ville dere mest sannsynlig ikke ha latterliggjort dere med slike utsagn.

 

-TwiiK

5083294[/snapback]

 

Noen ganger blir jeg så oppgitt over deg Twiik, du virker for meg som en person rundt omkring 14 år, eller rett og slett en person som sitter igjen i trass-alderen.

Tror du f.eks. at hver gang det har kommet ny teknologi, så har denne vært tvers igjennom 100% realistisk? Mener du at vi skal slutte å synes ny teknologi er flott? Mener du at dette _ikke_ var et litet steg (som selvsagt trenger justeringer) nærmere virkeligheten? Mener du at været vårt og øynene våre er statiske instrumenter som ikke varierer i noen grad?

Det virker slik på meg.

Kan ikke like så godt du dra tilbake til det 1600 århundret og ha det gøy der? Virker ikke som om du er særlig begeistret for å bevege seg fremover i tid uansett.

5087006[/snapback]

 

Og så stopper vi den diskusjonen der takk

Lenke til kommentar
Ærlig talt dette er et spill, drit nå i at det kanskje er litt overdreven bruk av effekter...

5086659[/snapback]

 

NEI DET ER IKKE ET SPILL. Det er en TECH DEMO

5086921[/snapback]

 

same shit det da det er da fremdeles en spillbar techdemo, ergo ett spill. del av et spill om du vil. fært så vanskelige vi skulle være idag da.

Lenke til kommentar
Ærlig talt dette er et spill, drit nå i at det kanskje er litt overdreven bruk av effekter...

5086659[/snapback]

 

NEI DET ER IKKE ET SPILL. Det er en TECH DEMO

5086921[/snapback]

 

same shit det da det er da fremdeles en spillbar techdemo, ergo ett spill. del av et spill om du vil. fært så vanskelige vi skulle være idag da.

5088233[/snapback]

 

Poenget er at effektene er satt opp fordi det er en techdemo. Vanlige spill(dods) har nedsatte effekter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...