Gå til innhold

HL2 : Lost Coast ute ikveld? UTE NÅ!


Anbefalte innlegg

da var det en steam update ute ;)

 

men den var om DOD..... og fremdeles ingen LC  :hrm:

Jaja, på tide at jeg legger meg. Ble lei av ventingen. Men det blir en fin start på dagen imorra om jeg våkner, slår på pc'en og ser at Lost Coast er klar til å lastes ned. :)

Tviler på at det skjer....nå går ryktene på steam forumet at LC kommer etter DOD :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da var det en steam update ute ;)

 

men den var om DOD..... og fremdeles ingen LC  :hrm:

Jaja, på tide at jeg legger meg. Ble lei av ventingen. Men det blir en fin start på dagen imorra om jeg våkner, slår på pc'en og ser at Lost Coast er klar til å lastes ned. :)

Tviler på at det skjer....nå går ryktene på steam forumet at LC kommer etter DOD :cry:

hmmm... Det står at dod skal ha den nye HDR teknologien. Vil heller satse på at lost coast kommer først.

Lenke til kommentar
QUOTE (Bromlexl @ 10/09/2005 : 03:24)

QUOTE (Bandana @ 10/09/2005 : 03:11)

QUOTE (*Magnus* @ 10/09/2005 : 01:56)

da var det en steam update ute

 

men den var om DOD..... og fremdeles ingen LC

 

 

Jaja, på tide at jeg legger meg. Ble lei av ventingen. Men det blir en fin start på dagen imorra om jeg våkner, slår på pc'en og ser at Lost Coast er klar til å lastes ned.

 

 

Tviler på at det skjer....nå går ryktene på steam forumet at LC kommer etter DOD

 

 

Hva faen er det å grine for?!?!! Det er jo bae supert!

ja istedefor å få det idag eller neste uke så må vi vente til oktober.....ja lekkert :thumbdown:

Lenke til kommentar
Blir det så lenge?

Bare spekulasjoner. For alt vi vet så kan det komme ut imorgen.

 

Men det var fra en HL2side....Hvor troverdig den er gjenstår å se....Men nå skulle Valve gi ut flere spennende produkter gjennom steam denne måneden. Vi får DoD...det er sikkert så da har vi et.....Neste kan være enten LC eller Aftermatch....Hvilket av dette som kommer gjenstår og se. Vi kan få begge av de to eller ingen.

 

Dette minner veldig som å venter på Chinese Democracy av Guns N Roses :roll:

Lenke til kommentar

eller ikke...

 

Yesterday it was announced by Valve that Day of Defeat: Source finally has a release date (September 26th!). When enquiring about getting a screenshot (ours is the one on the left, the other two are new releases from IGN PC), I also decided to ask Doug regarding the Lost Coast and when it will be released. This is his response:

 

Lost Coast will follow DoD. No specific date to share just yet.

 

What does this mean? Well, in my opinion it simply means that The Lost Coast just isn't finished yet. Although there is another possible theory before screaming the word "delayed" like a crazy person. For months now people have been wanting Day of Defeat: Source and that means there's a fair possibility that they're releasing it before the Lost Coast because people seem to want DOD: Source more. And so they should...

 

It's worth remembering that although the Lost Coast will look great, the amount of game play isn't worth getting excited about. Yes, it's been announced that it does reveal slightly more of the HL2 story, but the truth is that it will only take place across a map or two that were cut from the original Half-Life 2. Enjoy The Lost Coast, but don't get your hopes up of it being any more than two maps of gameplay.

Lenke til kommentar
zeOx[' date=10/09/2005 : 18:43] eller ikke...

 

Yesterday it was announced by Valve that Day of Defeat: Source finally has a release date (September 26th!). When enquiring about getting a screenshot (ours is the one on the left, the other two are new releases from IGN PC), I also decided to ask Doug regarding the Lost Coast and when it will be released. This is his response:

 

Lost Coast will follow DoD. No specific date to share just yet.

 

What does this mean? Well, in my opinion it simply means that The Lost Coast just isn't finished yet. Although there is another possible theory before screaming the word "delayed" like a crazy person. For months now people have been wanting Day of Defeat: Source and that means there's a fair possibility that they're releasing it before the Lost Coast because people seem to want DOD: Source more. And so they should...

 

It's worth remembering that although the Lost Coast will look great, the amount of game play isn't worth getting excited about. Yes, it's been announced that it does reveal slightly more of the HL2 story, but the truth is that it will only take place across a map or two that were cut from the original Half-Life 2. Enjoy The Lost Coast, but don't get your hopes up of it being any more than two maps of gameplay.

Doh.. blir vell ikke no LC på en stund da :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...