Gå til innhold

HL2 : Lost Coast ute ikveld? UTE NÅ!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De thumps bildene som ble lagt ut.

 

Sier bare. Wow.

 

:dribble::dribble::dribble:

 

Ser jo unektelig nydelig ut da. Meget bra. Implanter en god historie og du har sukkertøy for øyner og hjerne.

 

Gleder meg til det kommer i helt spillformat. Bare gleder meg.

 

Sukk, kommer ikke til å få se halvparten av det her. Har jo elendig skjermkort :(

Lenke til kommentar

Dette var sjukt stilig ;) Mye stiligere enn jeg hadde forventet meg egentlig. Selvom enkelte her peker på overengasjement når det gjelder glinsing og glansing så ga dette en utrolig "levende" opplevelse. Kjempestilig, men jeg skjønner ikke helt hvorfor det fungerte så bra hos meg, har Radeon x800xl .. skal da ikke være noe HDR støtte der?

Lenke til kommentar

Jeg har store problemer med Lost Coast her. Altså, det krasjer og det krasjer og det krasjer hele tiden! Hører det er et problem med X800 kortene og AA (Jeg har X800XL og kjører HL2 og HL2:LC på 6XAA), men man kan jo ikke sitte med et toppklasse/øvre mellomklassekort og spille en techdemo uten AA.

 

Der som skjer er at jeg starter og spillet glir pent og pyntelig en stund og på et helt tilfeldig sted bare stopper det på en "looping-sound-bug". Og det stopper heftig. Så heftig at ingenting men resetknappen funker. Så heftig at Task Manager utfører en ulovlig operasjon når jeg prøver å kjøre det.

 

Selv om dere ikke vet noe om det, vær søt og si dere har det samme problemet! Så grusomt å sitte her alene i min miserabilitet. :(

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar

Synes det var fint når jeg spillte det gjennom med min hardware jeg:

 

Pentium 4 2.4

512 MB RAM

GeForce Ti 4200 128MB with AGP8X :ermm:

 

Det var riktignok ikke alt av effekter som kom med da :p

 

Sikkert enda finere med bedre hardware :cry:

Endret av NdreS
Lenke til kommentar
Hos meg krasjet det når det skjedde spesielle ting som at jeg f.eks. datt ned fra klippen... men dette gjaldt bare med kommentarer... så vet ikke helt..  opplevde ikke noe nå når jeg spilte vanlig... med aa og alt

Faktisk, når jeg tenker på det, så krasjet det to ganger da jeg falt ned fra den klippen. I tillegg krasjet det to ganger oppe i kirken. Det krasjet forøvrig både med komentarer og uten.

 

Hva for et skjermkort bruker du snoemann?

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar
Hos meg krasjet det når det skjedde spesielle ting som at jeg f.eks. datt ned fra klippen... men dette gjaldt bare med kommentarer... så vet ikke helt..  opplevde ikke noe nå når jeg spilte vanlig... med aa og alt

Faktisk, når jeg tenker på det, så krasjet det to ganger da jeg falt ned fra den klippen. I tillegg krasjet det to ganger oppe i kirken. Det krasjet forøvrig både med komentarer og uten.

 

Hva for et skjermkort bruker du snoemann?

5073960[/snapback]

 

X800Xl ;) Sapphire

Lenke til kommentar
Dette var bare helt sinnsyk grafikk!! Jeg har aldri i mitt liv sett så fine effekter!! Dette er sååå stor grunn til å skaffe seg X1800XT for full "ekte" HDR i de spill som støtter dette fremover.

 

Finere effekter som at du blir blenda fra å gå i skyggen til sola, og man blir blenda av lyse teksturer men ikke mørke.. Dette var bare helt fantastisk!! Og det verste var vel at jeg forventa Lost Coast å komme ut om ei uke elns..! :D :D :D Hurra!!

 

Kjipt for deg om du ikke likte det Twiik, du får ta deg en kaffekopp ;) . Kanskje det roer nervene dine litt? :)

 

Men skal si meg enig i at det var fryktelig krevende! Kjørte max oppløsning (1280x1024, 6xAA, 16xAF), og var nede i 10fps jevnt ved flere anledninger. Men herregud dette er jo fremtiden så jeg klager ikke, får vel bare skaffe meg et nytt skjermkort da vel :p

5071624[/snapback]

 

 

hvorfor x1800xt når man kan få 7800gtx :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg

Fullversjonen av Lost Coast? Dette ER fullversjonen.

For å summere opp det andre har sagt før i tråden: dette er bare en teknologidemo på et brett for å vise fram HDR med pomp og prakt i Source-motoren.

Lenke til kommentar
Jeg har store problemer med Lost Coast her. Altså, det krasjer og det krasjer og det krasjer hele tiden! Hører det er et problem med X800 kortene og AA (Jeg har X800XL og kjører HL2 og HL2:LC på 6XAA), men man kan jo ikke sitte med et toppklasse/øvre mellomklassekort og spille en techdemo uten AA.

 

 

 

Jeg har et X800XL, og spillet krasjer når jeg endrer AA-instillingene mens jeg spiller. Når jeg så starter spillet igjen, er endringen utført. Det går OK å spille med 2xAA, 1280x1024, vertical sync og resten på "high", men da måler jeg av og til under 25 fps. Uten AA går det en del glattere, men det er jo tydelig hvor mye denne grafikken krever av maskinvare. Har en P4 640 (@3,6) og 2048MB RAM.

 

Edit: men duverden så lekkert det er :cool:

Endret av cosmo03X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...