Gå til innhold

HL2 : Lost Coast ute ikveld? UTE NÅ!


Anbefalte innlegg

Hvordan kan du si det når du ikke har sett disse efektene personllig? De er jo alldeles fantastiske!

5076217[/snapback]

De jeg får se er i hvert fall skikkelig vonde å se på.

5076257[/snapback]

 

Så støtter ikkje ditt kort HDR fullt ut heller, som sagt over ;)

 

Kan du poste bilde? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du ser nøyere etter ser du at jeg ikke irriterer meg over effekten i seg selv men den overdrevne effekten.

Man burde hatt mulighet til å regulere den ned noen hakk slik at det ble mer realistisk.

5075733[/snapback]

Må si at du blir veldig lett irritert. Du kan da bare deaktivere den da :roll:

Lenke til kommentar
Hvis du ser nøyere etter ser du at jeg ikke irriterer meg over effekten i seg selv men den overdrevne effekten.

Man burde hatt mulighet til å regulere den ned noen hakk slik at det ble mer realistisk.

5075733[/snapback]

Må si at du blir veldig lett irritert. Du kan da bare deaktivere den da :roll:

5076268[/snapback]

Som sagt flere ganger, det er ikke effekten men den overdrevne effekten som er teit. Når man feks. i virkeligheten står i solveggen(!) og retter lommelykta si mot veggen mister man ikke alle detaljer og nærmest blir blendet av et hvitt skarpt lys som kommer imot deg. :thumbdown: Lommelykta til gordon oppfører seg nå til tider som om det skulle være en slik 2meter stor lyskaster man bruker for å lyse etter fly i krig!

Lenke til kommentar
@ Bear^: Dårlig da?  Har eg sagt noe som helst om at HL2 var et dårlig spill? Elsker spillet, kommenterte bare at AI i HL2 ikkje er noe å skryte over :roll:  Nevner ingenting om at historien er dårlig heller.

 

"Litt irriterende at enkelte folk klassifiserer et spill som dårlig bare fordi grafikken og AIen var oppskrytt. Er det ingen som ser på historien nå for tida?"

 

Heil enig, men skjønner ikkje ka du vil med den kommentaren til meg:dontgetit:

Som sagt HL2 er et konge spill :thumbup:

5076248[/snapback]

 

Endret posten litt, leste igjen for fort, min feil, er endre til noe litt bedre :)

 

Innkluderte det "irriterende" tingene til folk som måtte lese dette og klassifisere HL2 som dårlig ut fra grafikken og ikke historien.

Lenke til kommentar

Lol, dere som sier det er slik øynene våre reagerer bør få øynene deres sjekket eller så har dere det litt for mørkt på pcrommet.

 

En blir jo ikke blendet av å runde et hjørne fra skygge til sol, en blir jo ikke blendet av å se ut et vindu mot blå himmel, eller åpne en dør. Og i hvilken forvridd verden blir man blendet av å se på murstein?

 

Og til deg som sa du fikk 10fps, men siden dette var fremtiden så var det bare å skaffe nytt skjermkort...... herregud.

 

Source engine har EN ting som er verd å se to ganger på og det er vannet, men siden enginen er basert på Quake og er bugget til de grader så trenger man jo hinsides pc for å få ok fps i map med vann i.

 

Og det at dette lille pissmapet såvidt er spillbart på høyere grafikksettings taler vel for seg selv i hvor mye denne enginen kan utrette.

 

-TwiiK

Lenke til kommentar

Selv synes jeg Lost Coast er aldeles vakker.

Effekten hdr gir er helt utrolig i mine øyne, og jeg er ikke enige i de som sier at det er for mye, eller ikke serlig realistisk.

Hdr gir en flott effekt, og jeg mener HL2 :Lost Coast beviser dette til de grader!

 

Og det at dette lille pissmapet såvidt er spillbart på høyere grafikksettings taler vel for seg selv i hvor mye denne enginen kan utrette.

-TwiiK

5076543[/snapback]

Jeg er glad for at spill utvikler seg, slik at vi kan nyte stadig vakrere virituelle steder i all sin prakt.

Blir det ikke litt feil å tvile på enginen selv om din pc ikke klarer å drive HL2 : Lost Coast med en akseptabel framerate?

Lenke til kommentar
Lol, dere som sier det er slik øynene våre reagerer bør få øynene deres sjekket eller så har dere det litt for mørkt på pcrommet.

 

En blir jo ikke blendet av å runde et hjørne fra skygge til sol, en blir jo ikke blendet av å se ut et vindu mot blå himmel, eller åpne en dør. Og i hvilken forvridd verden blir man blendet av å se på murstein?

5076543[/snapback]

Herregud da man. Selv om effekten er mer merkbar i Source så er det faktisk slik øynene våre reagerer. Spillet gjør bare effekten mer tydelig og raskere.

 

Tror gamere bare blir mer sutrete for hvert år som går. Alvorlig talt. :no:

Lenke til kommentar

Enig. Vet ikke hvorfor, men virker som gamere er noen av de mest krevende mennesker. Selv om en får relativt store hopp i utviklingen med gode grafikk/fysikk-motorer, gameplay osv så hevder visse gamere alltid at det hele er hypa opp. Hva forventer dem egentlig? Selv med fotorealisme så vil enkele aspekter ikke være lik vår virkelige verden. Tror selv da at den nye genrasjonen whinere vil fortsette sitt syte-tokt. Det er spill vi snakker om! De som føler seg skyldig her burde komme seg ut og få litt frisk luft og en fersk bolle!

 

EDIT: Omskrevet

Endret av smetho
Lenke til kommentar
Lol, dere som sier det er slik øynene våre reagerer bør få øynene deres sjekket eller så har dere det litt for mørkt på pcrommet.

 

En blir jo ikke blendet av å runde et hjørne fra skygge til sol, en blir jo ikke blendet av å se ut et vindu mot blå himmel, eller åpne en dør. Og i hvilken forvridd verden blir man blendet av å se på murstein?

5076543[/snapback]

Herregud da man. Selv om effekten er mer merkbar i Source så er det faktisk slik øynene våre reagerer. Spillet gjør bare effekten mer tydelig og raskere.

 

Tror gamere bare blir mer sutrete for hvert år som går. Alvorlig talt. :no:

5076673[/snapback]

Må i så fall være såre øyne som har sittet inne på et mørkt rom de siste 36 timene og spilt WoW (eller HL2).

"Spillet gjør bare effekten mer tydelig..."

Altså, spillet har en flashy urealistisk effekt som gjør at enkelte hopper opp og ned og synes 'ingame' er mye bedre enn RL. Dette er virkelig trist *ler*

".. og raskere". WTF? Raskere enn hva?

Lenke til kommentar

Lol, flesk.

 

Det der så ikke helt bra ut :p.

 

Har testet det på en 7800gt og min 9800pro og ser likt ut på begge og er mye mindre bloom enn til deg. :)

 

Herregud da man. Selv om effekten er mer merkbar i Source så er det faktisk slik øynene våre reagerer. Spillet gjør bare effekten mer tydelig og raskere.

 

Tror gamere bare blir mer sutrete for hvert år som går. Alvorlig talt.

 

Da kan vi vel bare gjøre ALLE effekter tydeligere og raskere så sitter vi igjen med Tron 2.0

 

Og ja, blir mer sutrete for hvert år for det fosser på med spill med ny og bedre grafikk, men horete og ikke engang utdatert gameplay. Og dere roser slike spill langt opp i skyene basert BARE på grafikken. Klarer virkelig ikke fatte hvordan dere kan ha en slik enstemmig mening om at dette er pent. Det er jo ikke funksjonelt og realistisk i hele tatt. Krever dere virkelig at ting skal være "bedre" enn i virkeligheten? Krever dere at granater skal skape synlige matrixaktige sjokkbølger slik som i F.E.A.R? Krever dere virkelig at til og med solen bukker under for en utenomjordisk lyskaster som lyser deg i øynene hver gang du går ut av skyggene?

 

Jeg kjører jo Far Cry med alt på fullt, helt glatt og det ser hinsides mye bedre ut enn dette og herregud så mye bedre og større det er. Er det da for mye forlangt å kjøre et lite støgt map noenlunde ok med samme pc? Sett ting i konteks før dere rakker ned på oss uten 19 geforce 7800gtx i kvaddruppel sli.

 

-TwiiK

Lenke til kommentar

Etter å ha gått opp og ned 50 ganger tenkte jeg som så at jeg kunne prøve og komme meg over på andre siden. Fant meg en båt brukte gravitygun og skøyt den avgårde og hoppa oppi. Etter litt att og frem kom jeg meg til slutt over.

 

Noen bilder:

 

 

d2_lostcoast0038.jpg

d2_lostcoast0039.jpg

d2_lostcoast0042.jpg

 

Her ligger det noen bilder til.

Har også lagt med savefila for dere som vil teste selv.

loast coast

Endret av zuco~
Lenke til kommentar
Lol, flesk.

 

Det der så ikke helt bra ut :p.

 

Har testet det på en 7800gt og min 9800pro og ser likt ut på begge og er mye mindre bloom enn til deg. :)

5076951[/snapback]

Det er fordi jeg tok bildene akkuratr når "øynene" dine justerer seg. Krever ikke at spillet skal være 100% realistisk(c'mon grav-gun?), men skal det forestille å foregå på jorda, så kan vi da i det minste forvente at sola ikke skal oppføre seg som en jævla disko-lampe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...