Gå til innhold

HL2 : Lost Coast ute ikveld? UTE NÅ!


Anbefalte innlegg

Pleas legg bildene som thumps for fan, er ikke alle som har ADSL her på forumet, samt at det ødelegger forum visniga :mad:

 

Bruk imageshack og legg thumps til bildene her. Mye bedre for folk som meg.

 

Og driver å laster ned nå. ISDN, 500 min igjenne :p

 

Har btw 2,8 ghz CPU, Lost coast anbefaler 2,9 :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pleas legg bildene som thumps for fan, er ikke alle som har ADSL her på forumet, samt at det ødelegger forum visniga  :mad:

 

Bruk imageshack og legg thumps til bildene her. Mye bedre for folk som meg.

 

Og driver å laster ned nå. ISDN, 500 min igjenne :p

 

Har btw 2,8 ghz CPU, Lost coast anbefaler 2,9 :p

5071173[/snapback]

 

 

Anbefaler 2.9 nei?

Fikk opp det requirement greiene når jeg skulle starte det..

Requirements: | You have:

2.2GHz | 2.1GHz

1GB RAM | 1.5GB RAM

DirectX 9.0 3D | X800XT

 

Vet ikke om dette er for amd eller hva det er for, jeg har en 2800+ AMD prosessor.

Kanskje det er noe med Intel prosessorene, at de er slappere når det gjelder ytelse pr MHz..

Men jeg kjørte det fint og veldig glatt på min pc, rundt 30-60 fps med HDR og 4AF/4AA på 1024*768.

Så bare nyyydelig ut.. Lærte også hva HDR innebar... Var sikker på at det var noe med noe lys greier, men det er mer enn det, klarer faktisk å fake øyets reaksjoner og det er jævlig imponerende!! :)

Nei, gled dere! ;D

Lenke til kommentar

Alt var jo så overdrevet at det så helt ekkelt ut. :p

 

Uansett hvor man gikk så ble man blendet, så mer ut som glasert betong enn sand den sandstranda og når vinduene ble skutt inn så var det visst noen som skrudde på flomlys på utsiden.

 

Og at det er hands down det mest maskinkrevende jeg har prøvd på pc'n er rett og slett trist med tanke på hvor lite det mapet var.

 

....og for en hype for ingenting da....

 

-TwiiK

Lenke til kommentar

Dette var bare helt sinnsyk grafikk!! Jeg har aldri i mitt liv sett så fine effekter!! Dette er sååå stor grunn til å skaffe seg X1800XT for full "ekte" HDR i de spill som støtter dette fremover.

 

Finere effekter som at du blir blenda fra å gå i skyggen til sola, og man blir blenda av lyse teksturer men ikke mørke.. Dette var bare helt fantastisk!! Og det verste var vel at jeg forventa Lost Coast å komme ut om ei uke elns..! :D :D :D Hurra!!

 

Kjipt for deg om du ikke likte det Twiik, du får ta deg en kaffekopp ;) . Kanskje det roer nervene dine litt? :)

 

Men skal si meg enig i at det var fryktelig krevende! Kjørte max oppløsning (1280x1024, 6xAA, 16xAF), og var nede i 10fps jevnt ved flere anledninger. Men herregud dette er jo fremtiden så jeg klager ikke, får vel bare skaffe meg et nytt skjermkort da vel :p

Lenke til kommentar
Er det mulig å skru ned innstillingene slik at en kan spille det med samme HW som HL2 på heller dårligere innstillinger? :p Lyst å spille selv om jeg vet hardwaren min er altfor dårlig til å få noe særlig utav det :)

5072017[/snapback]

 

Ja! Vist du skrur av HDR, og setter instillinger på low så skal det nok gå bra.

Endret av zuco~
Lenke til kommentar

Herregud hvem er interessert i brettet og lengden av brettet?? For guds skyld, "Aftermath" er jo det som er full fokus på etter denne mnd, så for de som elsker storylinen start en ny tråd. Dette var jo bare en tech-demo! Denne "scenen" fra HL2 har jo virkelig ingenting med storyen å gjøre. Jeg klarer ikke skjønne hva dere klager på..

 

Eneste var vel som stikk-kontakta påpeker, utrolig maskinkrevende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...